הבדל דק: דל השיקה את ה-Adamo, מחשב נישא בעובי 1.6 ס"מ בלבד

חשבתם שה-MacBook Air של אפל - שעוביו 1.9 ס"מ - הוא הדק בעולם? תחשבו שוב ● לעומת זאת, ה-Adamo החדש של דל כבד במעט ממתחרהו: 1.8 קילוגרם, לעומת 1.4 לטובת אפל ● הדגם החדש מצויד בכונן SSD בנפח 128 ג'יגה-בייט ובצג בגודל 13.4 אינץ' ● המחשב מוצע לשוק בשני דגמים: בסיסי, ב-1,999 דולרים, ומתקדם - ב-2,699 דולרים

דל השיקה אתמול (ג') את המחשב הנישא Adamo – שעושה רושם שהוא הדק בעולם. המחשב החדש, שאמור להתחרות במחשבי ה-MacBook Air הדקים במיוחד של אפל, מתהדר בעובי של 1.6 סנטימטרים, בהשוואה ל-1.9 סנטימטרים של המתחרה מאפל, ובצג של 13.4 אינץ'. כמו כן, הוא מצויד בכונן SSD בנפח של 128 ג'יגה-בייט. מכירת ה-Adamo החלה מיד עם השקתו, במחיר של החל מ- 1,999 דולרים; דגם מתקדם יותר נמכר ב-2,699 דולרים.

"מחשבי Adamo הם הצהרה עיצובית. אנשים יופתעו לגלות שזה מחשב של דל", אמר ג'ון ניו, מנהל השיווק של החברה. "המחשבים החדשים מיועדים ללקוחות בררניים שמוכנים לשלם קצת יותר תמורת מוצר מעוצב".

משמעותה של המילה Adamo בלטינית היא "להתאהב". כזכור, לראשונה דלפו ידיעות על המוצר החדש לקראת סוף 2008, ובאירוע שערכה דל בחודש ינואר בלאס וגאס היא העניקה הצצה ראשונה לדגם של המחשב הנישא. אולם, למרות שמחשבי ה-Adamo דקים ממחשבי ה-MacBook Air, הרי שהם כבדים יותר – 1.8 קילוגרם לעומת 1.4 קילוגרם לטובת אפל – וגם יקרים יותר: MacBook Air נמכר בארה"ב החל מ-1,799 דולרים. יצוין, כי גם לנובו, HP וסוני מציעות מחשבים נישאים דקים וקלים במיוחד.

בדל שואפים להציע יותר מחשבים לצרכנים פרטיים מתוך שאיפה לגוון את מקורות ההכנסה. כיום אחראים לקוחות עסקיים ל-80% מהכנסות החברה, ומחשבי PC אחראים לכ-60% מהכנסות החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים