יזמי הקטיקס מוכרים את פעילות הייעוץ ובדיקות אבטחת המידע לארנסט אנד יאנג

בעקבות המכירה תפוצל פעילות החברה, שמעסיקה 30 עובדים: מחצית מהעובדים - בראשות טל מוזס, יעברו לעבוד במשרדי ארנסט אנד יאנג בתל אביב, ומחציתם - בראשות עופר מאור, ימשיכו לפעול מהרצליה כסטארט-אפ אבטחת מידע המבוסס על המוצר Seeker, אשר מפותח בהקטיקס מאז 2008 ● מאור, מיזמי הקטיקס: "מכירת פעילות הייעוץ מאפשרת לנו להשקיע את המשאבים המתאימים להאצת פיתוח הפעילות של Seeker"

יזמי חברת הקטיקס (Hacktics), המתמחה באיתור וזיהוי פרצות במערכות מידע, הודיעו היום (ג'), כי מכרו את פעילות הייעוץ ובדיקות אבטחת המידע לארנסט אנד יאנג. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום.

בעקבות המכירה תפוצל פעילות החברה בהרצליה, שמנתה 30 עובדים: מחצית מהעובדים – בראשות טל מוזס, יעברו לעבוד במשרדי ארנסט אנד יאנג בתל אביב, ומחציתם – בראשות עופר מאור, ימשיכו לפעול מהרצליה כסטארט-אפ אבטחת מידע המבוסס על המוצר Seeker, אשר מפותח בהקטיקס מאז 2008. רון פורת, שניהל את הקטיקס מהקמתה, יפרוש מפעילות שוטפת בחברה וימשיך להיות מעורב ב-Seeker כבעל מניות וחבר מועצת המנהלים.

הקטיקס הוקמה בשנת 2004 על ידי רון פורת, טל מוזס ועופר מאור. השלושה ניצלו את ניסיונם כהאקרים והקימו חברה לאיתור וזיהוי פרצות במערכות מידע.  הקטיקס מספקת שירותי אבטחת מידע המבוססים על התמחות בטקטיקות ודפוסי התנהגות של האקרים, תוך מתן דגש על האיומים העסקיים לארגון. בין לקוחות החברה: בנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת והיי-טק, חברות תעשייה ואנרגיה בארץ ובעולם.

יזמי הקטיקס מסרו, כי בכוונתם להשקיע את מרבית הכספים שהתקבלו ממכירת פעילות הייעוץ בהמשך פעילותה של חברת אבטחת המידע המבוססת על מוצר Seeker. המדובר בכלי אבטחת מידע המיועד לאתר פרצות אבטחה עוד בשלב המוקדם של כתיבת התוכנה על ידי הלקוח. Seeker מאתר פרצות, מאמת אותן ומתעד את תהליך ההתקפה בווידיאו באופן אוטומטי.

עופר מאור: "מכירת פעילות הייעוץ לארנסט אנד יאנג מאפשרת לנו להשקיע את המשאבים המתאימים להאצת פיתוח הפעילות של Seeker. אנחנו מאמינים ב-Seeker כמוצר פורץ דרך בשוק אבטחת המידע העולמי ומתכוונים להשקיע בו את מרבית ההון שהרווחנו מהמכירה על מנת לממש את הפוטנציאל הטכנולוגי והמסחרי העצום שלו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים