פרדריק טוריסו, סגן נשיא בסיטריקס: "צמצום הוצאות ה-IT – בראש סדר העדיפויות של המנמ"רים"

"מטרת העל המרכזית של המנמ"רים היא 'לשרוד' את שנת 2009", אמר טוריסו בכנס שערכה הבוקר (ד') אמן מחשבים ● הדרך, לדבריו, היא "לקצץ בכל מקום אפשרי במערך ה-IT" ● אנטואן אגואדו, מנהל אזורי בסיטריקס: "פעילות החברה השנה תגדל באזור ובישראל"

"יותר מ-80% מהמנמ"רים שמים בראש סדר העדיפויות שלהם השנה את נושא צמצום ההוצאות במערך ה-IT שבראשותם. מגמה חשובה זו בשנה הקשה שלפנינו משתלבת בצורה טובה עם מוצרי סיטריקס ופעילותה בעולמות השונים – המירכוז, הווירטואליזציה והמיטוב. לכן, החברה צופה, כי למרות המצב, מכירותיה בעולם ובישראל, תצמחנה השנה באופן יחסי משמעותית יותר מאשר שאר חברות ה-IT"; כך אמר פרדריק טוריסו, סגן נשיא סיטריקס לאזור EMEA, שהיה דובר המפתח בכנס שערכה קבוצת אמן מחשבים, נציגת סיטריקס בארץ. הכנס נערך הבוקר (ד'), במרכז הכנסים אבניו בקרית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. לכנס הגיעו יותר מ-500 לקוחות ושותפים עסקיים של סיטריקס ואמן, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים. הכנס, Citrix Roadshow Israel, נערך תחת המוטו של צמצום הוצאות.

"האתגר", אמר טוריסו, "הוא לקצץ בכל מקום במערך ה-IT שאפשר. סדרי העדיפויות של המנמ"רים בשנה האחרונה השתנו באופן דרמטי. מחקר שערכה גולדמן זקס הצביע על הכפלה בכמות המנמ"רים השמים בראש סדר עדיפויותיהם את נושא צמצום ההוצאות – מ-40% ב-2007, ליותר מ-80% בסוף 2008. זו מטרת העל המרכזיחת של המנמ"רים במסגרת תוכניתם ל'הישרדות' ולצליחה את שנת 2009".

חזון החברה, אמר טוריסו, משתלב בצורה סינרגטית עם מימוש אתגרי המנמ"רים באמצעות שלוש תפיסות טכנולוגיות: מירכוז, וירטואליזציה ומיטוב. כך, הסביר טוריסו, ניתן להגיע לצמצום ההוצאות התפעוליות במערך ה-IT הארגוני, באופן גדול משמעותית לעומת הטמעת פתרונות אחרים.

לדבריו, "החברה פועלת בתחום מוצרי תשתית, לשם הפצה וגישה מאובטחת לנתוני הארגון. אנו מספקים פתרונות וירטואליזציה מקצה לקצה, לצד היכולת להאיץ את היישומים ולאבטח אותם". הוא ציין, כי בעולם יותר מ-100 מיליון משתמשים ביישומים מבוססי סיטריקס, ביותר מ-200 אלף ארגונים, כאשר הדגש הוא על עלות נמוכה. לדברי טוריסו, "סיטריקס היא החברה הוותיקה ביותר בעולם הווירטואליזציה, ולה יש כבר קבלות בווירטואליזציה של יישומים".

התועלות בשל הטמעת מוצרי סיטריקס השונים, אמר טוריסו, הן: צמצום עלויות תפעול ה-IT ב-29%, צמצום עלויות חומרה ותוכנה ב-40%, צמצום זמן נפילות המערכות ב-88%, והעלאת תפוקת העובדים ב-78%.

"שנת 2009 היא השנה של המוצרים בהם טמונה מצוינות טכנולוגית, מוצרים אשר מסייעים לחיסכון בהוצאות ושהם בעלי החזר השקעה מהיר. מנועי הצמיחה של סיטריקס משתלבים עם צורכי המנמ"רים בשנה זו", סיכם טוריסו.

"הווירטואליזציה הביאה לקוחות"

אנטואן אגואדו, מנהל אזורי בדרום אירופה, סיטריקס, תיאר את פעילות החברה בישראל. לדבריו, "לסיטריקס יש בסיס לקוחות גדול פה, במגוון מגזרי השוק, ובכל הגדלים – מארגוני אנטרפרייז ועד לקוחות בינוניים וקטנים שמטמיעים את הטכנולוגיה הזו משך שנים".

"אנו נמצאים בסביבה משתנה, עם הפתעות כלכליות ללא הרף", אמר אגואדו, "למרות זאת, שנת 2008 הייתה שנה טובה עבור השוק בישראל. הטמענו סיטריקס ביותר מ-200 ארגונים, מכל הגדלים. הווירטואליזציה הביאה לנו לקוחות רבים, וכאלו שכבר נמצאים בעולם זה – הרחיבו את ההטמעה בעולם זה". לדבריו, בשנה החולפת האזור שבתחום אחריותו חווה גידול במכירות, כמו גם בלקוחות, ובנוסף, לקוחות קיימים אימצו את המוצרים החדשים של החברה. בין הלקוחות בארץ ציין אגואדו את שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, בזק והוט.

בהיבט המגזרי, העריך אגואדו, כי הצמיחה השנה ובשנת 2010, תתבסס בחלק ניכר על הטמעת מוצרי החברה במגזר הממשלתי, לצד המשך הגידול בעולמות הטלקום, הפיננסים והבריאות. הוא סיכם בציינו, כי "זו שנה קשה לכל ארגון וארגון. נדרש להקפיד בהוצאות על כל שקל. אנו רואים שינויים באופן בו מערכי IT בארגונים פועלים השנה, ומכוונים את פעילותנו כך שיתאימו למנמ"רים. כיום טכנולוגיות סיטריקס הן בגדר חובה, ולא כבעבר של 'נחמד שיש'. זו ההזדמנות עבורנו השנה – להוכיח ללקוחות ת התועלות שבהטמעת הטכנולוגיות שלנו".

"ימים לא פשוטים"

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן מחשבים, פתח את הכנס ואמר כי אלו ימים לא פשוטים אולם למרות זאת, הם רואים אותם כימי הזדמנות עבור סיטריקס. כך, אמר נושא החיסכון בהוצאות כחלק מהטמעת פרויקט וירטואליזציה מבוסס סיטריקס, מוכח באופן מובהק. לדבריו, סיטריקס ביצעה כמה רכישות בשנים האחרונות, על מנת לספק פתרון תשתיות כולל לארגון, שהוא כיום פתרון תשתיות וירטואלי. "אמן מייצגת את סיטריקס כבר שנים רבות, והטמעת הטכנולוגיה מוכיחה את עצמה בריבוי ארגונים בארץ", סיכם פסטרנק, "לחברה יש כיום 120 אלף משתמשים במערכות מבוססות סיטריקס, ביותר מאלף ארגונים במגוון המגזרים במשק".

ניק בלק, מהנדס מערכות סיטריקס, EMEA, הציג את התועלות שבהטמעה. "מוצרים רבים שסיטריקס מקדמת, חוסכים כסף ללקוחות" אמר, "במסגרת אסטרטגיה של פתרון וירטואליזציה מקצה לקצה, אנו מספקים טכנולוגיות המאפשרות ניהול מרכזי, אבטחה יעילה וביצועים משופרים – וזאת מבלי להסתמך על תחנת העבודה השולחנית. שימוש במוצרים אלה חוסך הוצאות חומרה בטווח המיידי ומשפר את הביצועים הכלליים לאורך זמן".

לדבריו, "סיטריקס היא החברה היחידה בשוק עם פתרון וירטואליזציה מלא, הכולל בתוכו וירטואליזציה של שרתים, שולחנות עבודה ויישומים וכן הזרמת מערכות הפעלה והזרמת יישומים- לתוך מערכות פיזיות ווירטואליות".

ערן בראון, מהנדס מערכות, נט-אפ דרום המזה"ת, תיאר את הפעילות המשולבת של נט-אפ וסיטריקס בסביבה הווירטואלית. לדבריו, לאחרונה הרחיבה החברה את תכנית "ההתחייבות לעולם הווירטואלי" שלה, גם לסביבה הווירטואלית של סיטריקס. ההתחייבות, ציין, מבטיחה ללקוחות חסכון של 50% בשטח האיחסון בסביבות וירטואליות, באמצעות המערכות שלה.

לאחר מכן פוצל הכנס לשני מסלולים: במסלול תשתיות תקשורת, הוצג, בין השאר ספור לקוח במכבי שירותי בריאות, ובמסלול וירטואליזציה הוצג סיפור לקוח של הטמעת הטכנולוגיה בהראל פיננסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים