אטיוניטי תספק למיקרוסופט תוכנת ניהול שינויים בזמן אמת שתשולב ב-SQL Server; ההיקף: מיליוני ש'

שילוב תוכנת ה-CDC ב-SQL Server תתמוך בצרכי הלקוחות בשווקים אסטרטגיים, כולל מיחשוב ענן ובינה עסקית - כך על פי אטיוניטי ● החוזה נחתם לחמש שנים

חברת אטיוניטי (Attunity), המספקת מוצרי תוכנה ארגונית לשילוב נתונים וזיהוי אירועים עסקיים בזמן אמת, תספק למיקרוסופט (Microsoft) את תוכנת ה-CDC (ר"ת Change Data Capture) שלה לאיתור שינויים בזמן אמת. התוכנה תשולב בגרסה הבאה של תוכנת SQL Server של מיקרוסופט. ההסכם נחתם לחמש שנים, והיקפו נאמד במיליוני שקלים.

מאטיוניטי נמסר, כי שילוב תוכנת ה-CDC ב-SQL Server תתמוך בצרכי הלקוחות בשווקים אסטרטגיים, כולל מיחשוב ענן ובינה עסקית.

שמעון אלון, יושב ראש ומנכ"ל אטיוניטי, אמר, כי "אנחנו מצפים לקבל חלק ניכר מהתקבולים במהלך 2011, ואת היתרה – בתשלומים רבעוניים החל מסוף 2012". לדבריו, "הסכם זה מאפשר לנו לחזק את מצבת המזומנים של החברה ולהאיץ את הצמיחה באמצעות ביצוע השקעות נוספות בתחום המכירות, השיווק והמו"פ, וכן לפעול לחדירה לשווקים בעלי שיעור צמיחה גבוה, כגון מיחשוב ענן".

לדבריו, "שילוב זה של תוכנת ה-CDC ב-SQL Server יאפשר ללקוחות מיקרוסופט להשתמש באופן אינטגרטיבי ב-CDC לצורך תעבורה יעילה של נתונים ממסדי הנתונים של אורקל (Oracle), תוך מתן מענה לביקוש הגובר לזמינות נתונים בזמן אמת וחיסכון בעלויות ניהול מידע בסביבת מיחשוב הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים