ה-Angry Birds מגיעות למחשבים האישיים

החל מסוף השבוע יכולים שחקני המחשב, PC ומקינטוש כאחד, להצטרף לחגיגת הציפורים הזועמות שכבשה את משתמשי ה-iPhone והאנדרואיד ● מחיר המשחק 9.99 דולרים, אך בתקופה הקרובה ניתן להוריד אותו במחיר של 4.99 דולרים בלבד

זו כנראה הייתה רק שאלה של זמן, וההערכות לא טעו: החל מסוף השבוע יכולים שחקני המחשב, PC ומקינטוש כאחד, להצטרף לחגיגת הציפורים הזועמות (Angry Birds) שכבשה את משתמשי ה-iPhone והאנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה של גוגל (Google).

רוביו (Rovio), החברה העומדת מאחורי הטירוף הנוצתי ונקמתו בחזירים, שחררה בהפרש קצר גרסה עבור ה-PC וגרסה עבור המקינטוש. עם זאת בהחלטה תמוהה משהו, ואולי כדי להשוות את דרך ההפצה של המשחק במחשבים לזו שנהוגה בטלפונים החכמים, אפשר להוריד את המשחק רק דרך חנויות יישומים: ה-Mac App Store עבור המקינטוש, וה-AppUp, חנות היישומים של אינטל (Intel) שמיועדת להורדת יישומים על ידי משתמשי מיני מחשבים (מחשבי Netbook).

מחיר המשחק 9.99 דולרים, אך בתקופה הקרובה ניתן להוריד אותו במחיר של 4.99 דולרים בלבד. עם זאת, נכון לכתיבת שורות אלו, לא ניתן לבצע רכישה בחנות היישומים של אינטל אם אתם תושבי ישראל. עד מועד כתיבת הידיעה לא התקבלה תגובה מאינטל ישראל בנושא זה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    באתר רוטר.נט פורום סקופים אומרים שהמשחק ניתן להורדה בחינם באתרים להורדה לא חוקיים. כמו כן באתר רוטר.נט תומכים בהורדה לא חוקית של משחקים ותוכנות ונותנים קישורים. מדוע אף אחד לא פועל בעניין ?

אירועים קרובים