אתר השאלות והתשובות של מיקרוסופט עבר ל-MSN, אבל שמר על אותה כתובת

האתר עבר עיצוב מחדש, כדי שיתאים ליתר האתרים שמכונסים תחת MSN ● בנוסף, הוכנסו בו מספר שיפורים: השאלות מתויגות ברשימות לפי כאלה שמובילות לשיחה או שאלות שרק מבקשות מידע; בודק האיות הורחב ונוספו אליו מילים חדשות רבות; והאפשרות של חלק מהחברים באתר להביע דעה לגבי הדיווחים שמסופקים כתשובות בוטלה

אתר השאלות והתשובות של מיקרוסופט (QnA), שפעל תחת האכסניה של Windows Live, עבר לאחרונה ל-MSN. עם זאת, הוא שמר על אותה כתובת: qna.live.com. גולש שייכנס לכתובת qna.msn.com יגיע לעמוד שמכריז על שגיאת כתובת.

האתר מסייע לגולשים לשאול שאלות באנגלית פשוטה ותקנית, ולקבל תשובות מתאימות מגולשים או מארגונים שמחוברים אליו. עם המעבר, עבר אתר השאלות והתשובות עיצוב מחדש, כדי שיתאים לשאר האתרים שמכונסים תחת MSN. בנוסף, בבלוג של קבוצת הפיתוח של האתר נכתב, כי QnA עבר גם מספר שיפורים: השאלות כעת מתויגות ברשימות לפי כאלה שמובילות לשיחה או שאלות שרק מבקשות מידע; בודק האיות הורחב ונוספו אליו מילים חדשות רבות; והאפשרות של חלק מהחברים באתר להביע דעה לגבי הדיווחים שמסופקים כתשובות בוטלה.

יש לציין שהשימוש באתר דורש רישום חינמי, באמצעות קוד של חלונות לייב. הנוהל הזה הולך וכובש את כל אתרי האינטרנט של מיקרוסופט שדורשים רישום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים