HP שדרגה את תחנות הקצה בסניפי דואר ישראל לחלונות 7; ההיקף: מיליון שקלים

שדרוג תחנות הקצה ב-700 הסניפים של דואר ישראל נועד להביא לשיפור חוויית המשתמש של עובדי החברה, ליצירת סטנדרטיזציה חוצת ארגון ולמיכון תהליכי התמיכה ● בדואר ישראל מצפים כי השדרוג גם יביא לתמיכה במתן שירותים יעילים ומתקדמים יותר ללקוחות

יש לחכות לתגובת הלקוחות לאפליקציה. דואר ישראל

HP ישראל שדרגה את מערך תחנות הקצה ב-700 הסניפים של דואר ישראל לסביבה מבוססת חלונות 7 (Windows 7). הפרויקט החל באפריל השנה והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים. על המכרז לפרויקט התמודדה גם מלם-תים.

שדרוג תחנות הקצה צפוי להביא לשיפור חוויית המשתמש של עובדי דואר ישראל, ליצירת סטנדרטיזציה חוצת ארגון ולמיכון תהליכי התמיכה. בדואר ישראל מצפים כי השדרוג גם יביא לתמיכה במתן שירותים יעילים ומתקדמים יותר ללקוחות. הפרויקט התבצע תוך שמירה על תאימות מלאה ליישומים המשמשים את עובדי הדואר.

עוד כלל הפרויקט תכנון והטמעה של פתרון לניהול מחזור החיים השלם של תחנות העבודה והשרתים Microsoft System Center Configuration Manager 2007. הפתרון מספק מענה למגוון צרכי גוף התשתיות והמשתמשים: הפצת מערכות הפעלה, הפצת עדכונים, הפצת יישומים לתחנות הקצה, ניהול החומרה, שליטה מרחוק, ניהול מצאי החומרה והתוכנה ועוד.

לצורך השדרוג הקימו HP ישראל ודואר ישראל תשתית הפצה מרכזית, תכננו ובנו Image אחיד לתחנות הקצה, ואנשי HP הדריכו את הצוותים הטכניים וגיבשו נהלי הפצה מעודכנים.

אבישלום חודפי, CTO ומנהל התשתיות בדואר ישראל, מסר כי "חיפשנו דרך להתקדם מסביבת העבודה המיושנת ששימשה את תחנות הקצה בסניפים, והובילה לבעיות בביצועים ולמגבלות גישה, אולם נתקלנו בבעיות תאימות מצד יישום הליבה שלנו. עבודת המיפוי והתכנון  בוצעו בסביבה עתירת יישומים, גרסאות וציוד היקפי, והקלו על ביצוע ההסבה לאחר מכן".

סמדר שחף, מנהלת אגף שירותים טכנולוגיים ב-HP ישראל, מסרה כי "בשל הפרויקט, קיבלה דואר ישראל יכולות חשובות, כגון ניטור משופר של השימוש ביישומים ואפשרות להשתלטות מרחוק על תחנות קצה. כבר בשלב הראשון, מדובר בחיסכון של 60% במשך הפריסה של סניף חדש".

מדואר ישראל נמסר כי נרשמה בפרויקט התעניינות בקרב מקבילותיה בעולם, כיוון שדואר ישראל היא הראשונה בעולם שתריץ מערכת Escher, יישום נפוץ לניהול מערכות דואר גדולות, בסביבת חלונות 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים