יבמ זכתה בפרס החברה הרב לאומית הנבחרת לשנת 2009 מטעם משרד המסחר והתעשייה

את הפרס בשמה של יבמ קיבלו בטקס מאיר ניסנסון - מנכ"ל יבמ ישראל וחואן אנטוניו זופיריה - מנהל יבמ לאזור ספרד, פורטוגל, יוון וישראל, שהגיע במיוחד לאירוע

בטקס מרשים שנערך בבית הנשיא, הוענקו פרסים ליצואנים מצטיינים ולחברה הרב-לאומית אשר פעילותה תרמה משמעותית ולאורך זמן לייצוא הישראלי. תואר החברה הרב-לאומית הנבחרת ניתן מידי שנה רק לחברה אחת, והשנה זכתה בו יבמ (IBM), על השקעותיה הרבות בארץ.

יבמ פעילה בשוק המקומי מאז הקמתו של הסניף הישראלי שלה בארץ, לפני 61 שנה. כיום היא מעסיקה יותר מ-2,000 עובדים. פעילות המחקר והפיתוח של החברה בישראל, שהחלה כבר לפני כ-40 שנה, מקיפה יותר מ-1,000 חוקרים ומפתחים בשלוש מעבדות: מעבדת מחקר, מעבדת תוכנה ומעבדת מערכות וטכנולוגיה.

כבר לפני עשר שנים הקימה יבמ גוף ייחודי לשיתופי פעולה עם חברות היי-טק ישראליות. באמצעות יחידה זו, ה-GTU, מקיימת יבמ פעילות משותפת עם  יותר מ-200 חברות ישראליות הנהנות מנגישות  אל מערך המו"פ העולמי שלה והיא מקדמת את הצלחתן באמצעות  מערכי השיווק השירות והתמיכה שלה ברחבי העולם.

בעשור האחרון ביצעה יבמ סידרה ארוכה של רכישות של חברות ישראליות בתחומי האחסון והתוכנה וחברות נוספות עם מרכזי פיתוח בישראל. בין הבולטות שבהן היו FilesX, יוניקורן, סטורווייז (Storwize), דיליג'נט ועוד. עם הרכישות, צירפה יבמ את מערכי הפיתוח של החברות לגופי הפיתוח שלה, הפועלים כבר בארץ.

את הפרס בשמה של יבמ קיבלו בטקס מאיר ניסנסון – מנכ"ל יבמ ישראל וחואן אנטוניו זופיריה – מנהל יבמ לאזור ספרד, פורטוגל, יוון וישראל, שהגיע במיוחד לאירוע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד יבמ

    אולי יבמ טובה למדינה, לעובדים הזוטרים שלה - קצת פחות. כיף להיות מנהל ביבמ, עבדות להיות בה זוטר.

אירועים קרובים