מחקר: עד 2012 תגיע ההכנסה השנתית ממשחקי וידיאו ל-40 מיליארד דולרים
לפי חברת המחקר TMNG, הטלפונים הסלולריים צפויים לקחת חלק מרכזי בשוק המשחקים, ויתרמו גידול של 24.6% מדי שנה ● גילם הממוצע של השחקנים עלה ל-33, ונשים מהוות כיום מחצית מהשוק בסוגים מסוימים של משחקים
העולם אולי מידרדר לתהום כלכלית, אבל בני האדם ימשיכו להפיג את דאגותיהם ויגונם על ידי משחקי וידיאו, במיוחד בטלפונים סלולריים. מחקר שפורסם השבוע על ידי חברת TMNG, חוזה, כי תעשיית משחקי הווידיאו העולמית תגיע להכנסות שנתיות של 40 מיליארד דולרים עד 2012, לעומת 20 מיליארד ב-2008 ו-9.4 מיליארד ב-2005. בנוסף, חוזה המחקר, כי טלפונים סלולריים מתקדמים יסייעו להאיץ את הצמיחה בשוק משחקי הווידיאו.
TMNG בדקה את את שוק משחקי הווידיאו העולמי ואת השפעתו על ספקיות שירותים – נייחים וסלולריים. החברה ציינה, כי הצמיחה הגדולה במשחקי הווידיאו מיוחסת לא רק לשיפור בתכונות של הטלפונים הסלולריים, אלא גם לגישה המתרחבת לרשת, למהירויות ורוחב הפס הגדלים ולדור הבא של קונסולות המשחק. צרכני המשחקים בטלפונים הסלולריים הם אלה שצפויים להשפיע בחדות על עסקי המשחקים בשנים הקרובות, והחברה צופה, כי הם יתרמו 24.6% של גידול מדי שנה עד 2012.
"למרות המיתון הכלכלי, משחקי הווידיאו מתגלים כמשהו שמח בימים קשים אלה, ומהווים את הפלח המוביל בענף הבידור, שמאיץ את הצמיחה בתחום", אמר מנכ"ל ונשיא TMNG, ריץ' נספולה, בהודעה שפרסמה החברה. "התרחבות התחום של משחקים אקראיים, ממשק משתמש פשוט וידידותי יותר והשגשוג של מודלים עסקיים חדשניים – מרחיבים את התחום הדמוגרפי של המשתמשים במשחקים".
המחקר של TMNG גם מצא, שהפילוח הדמוגרפי של השחקנים משתנה – נשים מהוות כמעט 50% מהמשתמשים בסוגים מסוימים של משחקים, וגילם הממוצע של השחקנים עלה ועומד כעת על 33.
"ספקיות השירותים ערוכות וממוקמות היטב בשווקים ויכולות לנצל לטובתן את הפריצה הקרובה בתחום משחקי הווידיאו", מסרה חברת המחקרים, וציינה גם, שלספקיות כבר יש תשתיות רשת ניתנות להרחבה, בסיס מנויים יציב ומערכות בילינג, ובנוסף, הן גם יכולות להציע למשתמשים שירותי צ'אט בטכנולוגיות IP ו-VoIP.
תגובות
(0)