שר האוצר יאמץ את מסקנות ועדת הבדיקה להקמת משרד המנמ"ר הממשלתי

בפגישה שערך השר, ד"ר יובל שטייניץ, עם חברי הוועדה ועם השר מיכאל איתן, הושגה הסכמה עקרונית לגבי כפיפותו של מימשל זמין למשרד המנמ"ר הממשלתי ● אחד הרעיונות שנבדקים הוא הכפפת חלק מסמכויותיו של המנמ"ר הממשלתי למשרדו של השר איתן ● השר שטייניץ טרם קיבל החלטה לגבי זהותו של המנמ"ר הממשלתי

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, צפוי לאמץ במלואן את מסקנות ועדת הבדיקה הבינמשרדית להקמת משרד המנמ"ר ממשלתי. עיקרי המסקנות הוצגו בפני השר שטייניץ בפגישה שנערכה בלשכתו ביום ה' שעבר, בהשתתפות חברי הוועדה – חיים שני, מנכ"ל משרד האוצר, ד"ר נחמן אורון, יועץ בכיר לממשלה, אודי ניסן, ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, ונציגי נציבות שירות המדינה – וכן השר הממונה על השירות לאזרח, מיכאל איתן.

הוועדה סיימה, למעשה, את עבודתה בקיץ האחרון, אולם מועד הגשת הדו"ח שלה נדחה בכל פעם בשל מחלוקת בתוך האוצר לגבי הכפיפות של מימשל זמין במסגרת משרד המנמ"ר הממשלתי. על פי גורמים המקורבים לנושא, נראה שהושגה הסכמה, כי מימשל זמין יהיה כפוף למנמ"ר הממשלתי. בפגישה הועלו רעיונות נוספים, ביניהם הכפפת חלק מסמכויותיו של המנמ"ר הממשלתי למשרדו של השר איתן.

השר שטייניץ בירך על עבודת הוועדה ואמר, כי יאמץ את מסקנותיה לאחר שיקרא וילמד את הדו"ח. הוא הוסיף, כי יכריע בשאלת זהותו של המנמ"ר הממשלתי בתוך כמה שבועות. לפי שעה, אין כל הערכות לגבי זהותו של המועמד, וכל האפשרויות פתוחות. השר שטייניץ מתכנן לכנס בקרוב מסיבת עיתונאים שבה יודיע על הרפורמה במבנה המיחשוב של הממשלה ועל הקמת משרד המנמ"ר הממשלתי.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה, כי טרם נתקבלה החלטה בנושא, וכי כאשר זו תתקבל – היא תפורסם ברבים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קוקו

    אני דווקא שמעתי על כמה מועמדים מעניינים לתפקיד ה-CIO. מנמ"ר של חברת תקשורת גדולה מנמ"ר של גוף בטחוני מהגדולים במדינה אל תתמרמר בועז. יהיה בסדר

  2. בועז

    לפחות יש הסכמה שלא להמשיך את חוזה של טל הרמתי, שמאז שהגיע הרס כל חלקה טובה. לפחות הכשלון יעצר.

אירועים קרובים