נציגים מחברות אבטחת מידע ישראליות נפגשו בווייטנאם עם בכירים בגופים מקומיים

החברות הישראליות שהשתתפו במשלחת מהוות חלק ממאגד אבטחת המידע הישראלי ● במהלך המפגש, בדקו הנציגים אפשרויות לפיתוח קשרים עסקיים עם החברות המקומיות ושימשו דוברי מפתח בכנס שערך איגוד אבטחת המידע הווייטנאמיות ● ארגון ותיאום המפגשים בוצע על ידי החברה הישראלית MIW

נציגים מחברות המהוות חלק ממאגד אבטחת המידע הישראלי (TISG) נפגשו באירוע שנערך בנובמבר בווייטנאם עם גופים שונים במדינה, במטרה לקדם יצירת קשרים עסקיים בין חברות ישראליות ומקומיות בתחום. הכנס נערך בווייטנאם מדי שנה על ידי איגוד VNISA (ר"ת Vietnam Information Security Association). ארגון ותיאום המפגשים עם החברות הווייטנאמיות בוצע על ידי החברה הישראלית MIW, בתיאום עם VNISA.

המשלחת הישראלית כללה את החברות: PineAPP, Algosee, BeyondSecurity, Checkmarx, The Cryptzone Group וצ'ק פוינט (Checkpoint). נציגיהן נפגשו, בין היתר, עם נציגים מהגופים הבאים: Central Post and Telecommunication, Vietin BankFPT Information System Company, HPT Vietnam Corporation, Software Development and Technology Promotion, Mat Bao Trading and Service Company, One Communication CorporationSaobacdau Technologies Corporation, Vietnam National University.

מוני שטרן, מנהל השיווק של Checkmarx, אמר, כי "הסיור היה מועיל, מכיוון שנפגשנו עם שותפים ולקוחות פוטנציאליים ונחשפנו לארגון VNISA. זוהו מספר הזדמנויות, ואנחנו מקווים לסגור עסקים ב-2011". הוא הוסיף, כי "השוק בווייטנאם בשל, בגין רגולציה במגזר הפיננסי ודרישות של PCI Payment Card".

לדברי סטיב הופווד, סמנכ"ל שיווק APAC ב-Beyond security, "השוק הווייטנאמי נמצא בצמיחה, במיוחד בתחום אבטחת המידע. הטכנולוגיה הישראלית בתחום זוכה להערכה רבה בווייטנאם". הוא ציין, כי המשלחת הישראלית התקבלה בחמימות במהלך שלושת ימי האירוע – הן בכנס עצמו, שבו שימשו נציגים מהן כדוברי מפתח, והן בפגישות שניהלו עם נציגי החברות המקומיות.

ווייטנאם היא מדינה המונה כ-80 מיליון תושבים. היא הולכת ונפתחת למערב, ומאופיינת בשנים האחרונות בשיעור צמיחה גבוה. יצוין, כי בשנה הבאה יתקיים אירוע דומה, לטובת חיזוק והעמקת הקשרים בין החברות משתי המדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים