מידעטק הטמיעה את מערכת ה-ERP פריוריטי ברולדין; ההיקף: 500 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו ברשת רולדין מודולי שיווק, כספים, הבטחת איכות ועוד ● יובל דולב, סמנכ"ל כספים ברולדין, "העבודה דרך מערכת אחת הביאה להתייעלות הליך ניהול הייצור תוך הבטחת שמירה על רמת מלאי מינימאלית, ניהול מרוכז של המלאי הן במפעל והן בסניפים ושינועו בין השניים תוך ניצול מרבי של המלאי הקיים"

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה את מערכת ה-ERP פריוריטי ברשת רולדין, בעלת כ-30 סניפים ובתי קפה הפזורים ברחבי הארץ. מלבד מכירת תוצרת המפעל שבבעלותה, המייצר מוצרי מזון טרי כגון עוגות, דברי מאפה ועוד, מוכרת רולדין את מוצריה גם לרשתות גדולות. עלות הפרויקט מוערכת בכ-500 אלף שקלים.

חנה שראל, מנכ"ל מידעטק, אמרה כי "הפריסה הארצית של רולדין, הכוללת מערך ייצור מרכזי ומערך מכירות מבוזר ברמה ארצית, הצריכה מערכת מידע הפועלת במספר סביבות עבודה, בתיאום בין החברות והסניפים השונים, המפעל ומשרדי ההנהלה ומאפשרת בקרה עסקית בכל רמה בנפרד ובכולן יחד. היישום כלל הגדרה של תהליכי עבודה והגדרה של שפה משותפת לסניפים ולמפעל הייצור. לאורך הפרויקט בוצע טיוב של נתונים שיאפשרו ניהול נכון של הרכש, המלאי והייצור, תוך שמירה על רמה אופטימלית של מלאי בעל חיי מדף קצרים".

עוד אמרה שראל, כי "בין היתר הותקנו ברשת מודולי שיווק, כספים, הבטחת איכות ואחרים, ביניהם גם מודול שפיתחה מידעטק בנושא הרכש המאפשר לכל הסניפים לבצע הזמנות רכש מהמפעל הראשי ומהספקים החיצוניים ומתוכנן בהמשך לשמש גם את הלקוחות בבואם לבצע הזמנות מהמפעל".

לדברי יובל דולב, סמנכ"ל כספים ברולדין, "בבואנו לבחור את מערכת ה-ERP המתאימה ביותר לרולדין, בחנו שלוש נקודות מרכזיות שעמדו בראש סדר העדיפויות שלנו: שליטה ניהולית, שליטה לוגיסטית ושליטה כספית בכל המתרחש ברחבי הרשת. מידעטק הציגה בפנינו וגם יישמה לבסוף, מערכת אשר עונה על כל הדרישות הללו ומצליחה להתממשק עם הסניפים השונים. העבודה דרך מערכת אחת הביאה להתייעלות הליך ניהול הייצור תוך הבטחת שמירה על רמת מלאי מינימאלית, ניהול מרוכז של המלאי הן במפעל והן בסניפים ושינועו בין השניים תוך ניצול מרבי של המלאי הקיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה מזריח

    רק שכחו שיש להם סניפים קמעונאיים. מעתה אמור: מכרו לי מערכת אחת, אבל נשארתי עם 2 מערכות

אירועים קרובים