לראשונה: מרכזי השירות בפיליפינים ירוויחו יותר מאלו שבהודו

לפי חברת המחקר אוורסט, ב-2010 ירשמו מרכזי השירות והתמיכה בפיליפינים הכנסות של 5.7 מיליארד דולרים עבור שירותים הניתנים לחברות בארצות הברית, אירופה ואוסטרליה, בעוד שההכנסות של מרכזי השירות בהודו יעמדו על כ-5.5 מיליארד דולרים ● לפי אוורסט, הסיבה להצלחה הגדולה של מרכזי השירות בפיליפינים פשוטה מאוד: דחיפה חזקה של הממשלה וכמות גדולה של בוגרי מכללות שמדברים אנגלית באופן שוטף

מרכזי השירות והתמיכה בפיליפינים יגיעו ב-2010 להכנסות של 5.7 מיליארד דולרים עבור שירותים הניתנים לחברות בארצות הברית, אירופה ואוסטרליה. לפי חברת המחקר אוורסט (Everest) מדובר בנקודת מפנה מכיוון שהשנה זאת תהיה הפעם הראשונה בה מרכזי השירות במדינת האיים המזרח אסייתית ירוויחו יותר מאשר מרכזי השירות בהודו "שיסתפקו" בהכנסות של 5.5 מיליארד דולרים, לפי ההערכה של אוורסט.

"בפיליפינים התחילו בנושא מרכזי השירות מאוחר, אבל אין ספק, הם כבר השיגו את הרכבת", אמר ניקהיל ראג'פאל, אחד השותפים בחברת המחקר, שציין באותה נשימה, כי הודו עדיין חזקה משמעותית בכל הקשור למיקור חוץ, עם הכנסות של 70 מיליארד דולרים לעומת 9 מיליארד דולרים בפיליפינים, שם חברות מעסיקות כ-530 אלף מקומיים. עובד בתעשיית מרכזי השירות בפיליפינים מרוויח כ-300 אלף פזוס בשנה, בעוד שהממוצע בשוק העבודה עומד על כ-83 אלף פזוס בלבד (כ-1,770 דולרים אמריקאיים בלבד).

לפי אוורסט, הסיבה להצלחה הגדולה של מרכזי השירות בפיליפינים פשוטה מאוד: דחיפה חזקה של הממשלה וכמות גדולה של בוגרי מכללות שמדברים אנגלית באופן שוטף, שמקל על ההדברות עם רוב דורשי השירות שמתקשרים למוקד. האנגלית הנלמדת בבתי הספר במדינה היא בעלת השפעה אמריקאית טהורה. הסיבה היא שארצות הברית שלטה באיים מסוף המאה ה-19 ועד 1946, אז העניקה למדינה ריבונות מלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים