בלאט לפידות הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com באלוט תקשורת; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע, בין היתר, פורטל הלקוחות הארגוני של Salesforce.com, שישמש את משתמשי החברה על מנת להתעדכן אודות המוצרים שאותם קנו, כמו גם על סדנאות ומידע הרלוונטי אליהם ● כמו כן, הוטמעה מערכת קונפיגורטור שפיתחה בלאט לפידות המשמשת את תהליך הפקת הצעות המחיר על ידי אנשי המכירות של אלוט, שעד כה בוצע על גבי קובץ אקסל

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט יישום והטמעה של מערכת ה-CRM של Salesforce.com בחברת אלוט תקשורת. היקף הפרויקט מוערך במיליון שקלים.

המערכת משמשת כ-120 משתמשים במחלקות המכירה והשירות של אלוט. במסגרת הפרויקט הוטמע גם פורטל הלקוחות הארגוני של Salesforce.com, שישמש את משתמשי החברה על מנת להתעדכן אודות המוצרים שאותם קנו, כמו גם על סדנאות ומידע הרלוונטי אליהם.

כמו כן, הוטמעה במסגרת הפרויקט מערכת קונפיגורטור שפיתחה בלאט לפידות, כחלק משירותי הפיתוח על פלטפורמת ה-Force.com של Salesforce.com. מהחברה נמסר, כי המערכת משמשת את תהליך הפקת הצעות המחיר מתוך מערכת ה-Price list של אלוט על ידי אנשי המכירות, שעד כה בוצע על גבי קובץ אקסל (Excel).

לדברי ורד גדי, אחראית מערכות מידע באלוט תקשורת, "באמצעות תשתית ה- Force.com יכולים אנשי המכירות והשירות שלנו לעדכן ולהתעדכן מהמערכת בכל זמן, תוך הפיכת כל תהליך המכירה והשירות לפשוטים יותר".

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, אמרה, כי "מערכת Salesforce.com והתשתית Force.com מסוגלות להתמודד עם אתגרים עסקיים שחברות נתקלות בהם בעת חיפוש מערכת CRM מתאימה. המערכת של Salesforce.com מתאימה במיוחד לחברות וארגונים המחפשים מערכת CRM שמפיקה את התועלות של יישומים בענן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים