סינאל מלל פייוויי תתקין מערכת נוכחות בנ.ת.ע.; ההיקף הכספי: 140 אלף שקלים

החברה תספק לנ.ת.ע. את מערכת "הרמוני", פרי פיתוחה, לדיווח נוכחות, ובכלל זה שעוני דיווח ● המערכת פותחה על ידי החברה במטרה לקלוט ולנהל את כלל דיווחי העובד בארגון ● היא משלבת ומנהלת מגוון דיווחים מאוכלוסיות השונות בארגון בכל זמן נתון ובאופן מקוון ופועלת על מסד נתונים SQL ובתיאום מלא עם המערכות הקיימות בו

סינאל מלל פייוויי מקבוצת סינאל תעשיות תבצע פרויקט הטמעת מערכת נוכחות עבור חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נ.ת.ע.). היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 140 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט תספק סינאל מלל פייוויי את מערכת הרמוני, פרי פיתוחה, לדיווח נוכחות, ובכלל זה שעוני דיווח. המערכת פותחה על ידי החברה במטרה לקלוט ולנהל את כלל דיווחי העובד בארגון. היא משלבת ומנהלת מגוון דיווחים מאוכלוסיות השונות בכל זמן נתון ובאופן מקוון ופועלת על מסד נתונים SQL ובתיאום מלא עם המערכות הקיימות בארגון. המערכת תותקן במרכז נ.ת.ע., תוך התממשקות מלאה למערכות ניהוליות אחרות של החברה.

יקי פיפקביץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סינאל מלל פייוויי, אמר, כי "סיפקנו ללקוח את הפתרון המלא שנדרש על ידו, באמצעות שילוב של תוכנה וחומרה מבית יוצר אחד, כמו גם יכולת הרחבה למתן פתרונות נוספים בתחום מערכות לניהול המשאב האנושי והשכר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים