שמעון שלגי, זירוקס: "מטרת הפיתוחים הטכנולוגיים – שמירה על איכות הסביבה"

שלגי, מנהל ערוצי הפצה בחטיבת האופיס של זירוקס ישראל, הציג בכנס PRINT2010 את תוכנת Xerox ColorQube Print Advisor וציין, כי "מטרתה להגביר מודעות בקרב העובדים להיבטי התייעלות וחיסכון בעלויות ההדפסה הארגוניות, תוך מיקוד על ההיבטים הסביבתיים הנובעים מפעולות אלו" ● לדבריו, "התוכנה מספקת מידע בזמן אמת לגבי ההשפעה הכלכלית והסביבתית של עבודות ההדפסה בארגון"

"העולם הטכנולוגי עובר שינויים בקצב מהיר, ובתוכו גם עולם הדפוס. היעד הוא לשלב בין פיתוחים טכנולוגיים אלה ובין שמירה על איכות הסביבה", כך אמר שמעון שלגי, מנהל ערוצי הפצה, חטיבת האופיס, זירוקס ישראל.

שלגי דיבר במסגרת כנס PRINT2010. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. את הכנס, בו השתתפו מאות מקצוענים בתחום, והנחה אותו יהודה קונפורטס, עורך ראשי בקבוצה.

שלגי ציטט מחקר שבחן את הסיבות לכך שארגונים מיעטו להשתמש במכונות הדפסה משולבות. העילה העיקרית למיעוט השימוש, הסביר, הייתה בשל העלויות.

חנן אביטן, מנהל פיתוח עסקי תחום דפוס דיגיטלי, זירוקס ישראל. צילום: ניב קנטורהוא הציג את תוכנת Xerox ColorQube Print Advisor. זו, ציין, "מטרתה להגביר מודעות בקרב העובדים להיבטי התייעלות וחיסכון בעלויות ההדפסה הארגוניות, תוך מיקוד על ההיבטים הסביבתיים הנובעים מפעולות אלו". זו, ציין שלגי, מהווה חלק מתפיסת "המשרד הירוק" של זירוקס, "התוכנה מספקת מידע בזמן אמת לגבי ההשפעה הכלכלית והסביבתית של עבודות ההדפסה בארגון".

שלגי הציג את מדפסת דיו מוצק צבעונית שולחנית. המדפסת, ציין שלגי, "חוסכת עוד יותר בעלויות ההדפסה בצבע לעסקים בכל גודל. מדפסות הדיו המוצק הצבעוניות, הן נטולות מחסניות הדיו, מציעות הדפסות צבע באיכות גבוהה וחוסכת 90% פסולת מתכלים בהשוואה למדפסות לייזר דומות". הוא סיים בצטטו מחקר לפיו המדפסת צורכת 30% פחות אנרגיית מחזור חיים וכי "היא בעלת טביעת רגל פחמנית הנמוכה עד 30% ממדפסות לייזר שולחניות דומות".

חנן אביטן, מנהל פיתוח עסקי תחום דפוס דיגיטלי, זירוקס ישראל, אמר כי "האתגר הוא לפרוץ את גבולות הפרינט. התפיסה העכשווית היא לאפשר לטכנולוגיות השונות לדבר אחת עם השניה. השאיפה שלנו, היא להכניס א הדפוס לדיאלוג הזה".

המטרה, ציין אביטן, "היא למקם את בתי הדפוס בעלי האוריינטציה המתאימה, כמרכזים לניהול תקשורת לקוחות, עבור פלח העסקים הקטנים בישראל. יש חשיבות לשימור הלקוחות ובתי הדפוס יכולים לתרום לכך. מוצרים חכמים ומתקדמים מביאים לטיפוח נאמנות הלקוח והתחברותו האישית לבית הדפוס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים