נס-גילון הטמיעה מערכת BI של קליק ויו בבזק אונליין בפרויקט בהיקף שני מיליון שקלים

מערכת ה-BI שהוטמעה תומכת בזמן אמת בנתונים התפעוליים הפיננסיים ותהליכי משאבי האנוש בחברה, והיא מבוססת על תצוןגות ומודלים עסקיים מעולמות התפעול והפיננסים ● היא עוצבה כך שתציג תמונה מיטבית אחת, עם מכלול הנתונים הנדרשים בזמן אמת ● ערן קריסטל, מנכ"ל בזק אונליין: "המערכת צפויה להוביל לחיסכון של 80% בזמן הפקת הדו"חות במוקדים"

בזק אונליין

נס-גילון הטמיעה מערכת בינה עסקית של קליק ויו (QlikView) בבזק אונליין. היקף הפרויקט עומד על שני מיליון שקלים.

הפרויקט החל במרץ והסתיים השבוע. מערכת הבינה העסקית תשמש כמאה מאנשי הנהלת בזק אונליין, והיא חוברה לכלל מערכות הליבה בחברה. לפני תהליך ההטמעה, ביצעו אנשי נס-גילון ובזק אונליין מיפוי של צרכי המידע בארגון, מרמת גורמי הביצוע והשירות ועד להנהלה הבכירה. מערכת ה-BI שהוטמעה תומכת בזמן אמת בנתונים התפעוליים הפיננסיים ותהליכי משאבי האנוש בחברה. החברות פיתחו לפני ההטמעה כמה תצוגות ומודלים עסקיים, משני עולמות: בעולם התפעול – ביצועים, מכירות, שירות, HR, תגמול והדרכה; בעולם הפיננסים – דו"חות כספיים מלאים, נתוני הנהלת חשבונות, רכש ומודלים לניתוח רווחיות בחתך חודשי ויומי. כמו כן, המערכת מציגה נתונים ישירות מן המערכות התפעוליות ללא שלב ביניים של מחסן נתונים.

מערכת ה-BI עוצבה כך שתציג תמונה מיטבית אחת, עם מכלול הנתונים הנדרשים בזמן אמת. הפתרון הושתת על פעולות אינטגרציה בין מערכות הליבה השונות של בזק אונליין, ביניהן ERP של פריוריטי, מערכת משאבי אנוש, מערכת שכר, מערכת נוכחות, מערכות CTI ,CRM, מערכות לניהול סקרים ועוד עשרות קבצי אקסל (Excel) – למערכות השונות של לקוחות בזק אונליין.

לדברי ערן קריסטל, מנכ"ל בזק אונליין, "המערכת מחזקת את יכולת הגמישות שלנו, משפרת את יכולות מהירות התגובה ומציידת אותנו בכלי ניתוח מתקדם, הנחוץ בסביבת העבודה הדינמית שאנחנו מנהלים היום. היא צפויה להוביל לחיסכון של 80% בזמן הפקת הדו"חות במוקדים. כך, המנהלים, שעד עכשיו היו עסוקים בהפקת הדו"חות, יוכלו לנצל את הזמן בתחקור המידע וקבלת החלטות בזמן אמת".

גיל זעירא, מנהל תחום הפרויקטים בנס-גילון, אמר, כי "יצרנו אמת ארגונית אחת, העמקנו את ניתוח הנתונים והצלחנו בזמן קצר להעמיד פתרון BI מלא בארגון, המאפשר נקודת מבט רחבה מקצה לקצה על פעילות הארגון. כך, ניתן להתמקד בעיקר ולהציף את המצבים החריגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים