ניר שטרן, 013-נטוויז'ן: "פעילות אבטחת המידע שלנו תצמח בנתון דו-ספרתי ב-2011"

"ככל שארגונים הופכים להיות יותר ויותר מוטי IT, כך היבט אבטחת המידע הופך להיות קריטי יותר עבורם", אמר שטרן בכנס בכירים שערכה החברה בשיתוף עם צ'ק פוינט ● לדבריו, "תחום אבטחת המידע הוא מנוע צמיחה משמעותי עבורנו" ● שמוליק אג'י, מנהל אזורי מזרח תיכון ואפריקה בצ'ק פוינט: "ניתן לזהות כיום בין 12 ל-17 ספקים של טכנולוגיות אבטחת מידע בארגונים גדולים"

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: קובי קנטור

"013-נטוויז'ן ביצעה מאות פרויקטי אבטחת מידע במהלך 2010. הצפי בשנה הבאה הוא לגידול דו-ספרתי בפעילות בתחום זה. הסיבה לכך היא שככל שארגונים הופכים להיות יותר ויותר מוטי IT, כך היבט אבטחת המידע הופך להיות קריטי יותר עבורם", אמר ניר שטרן, מנכ"ל 013-נטוויז'ן.

שטרן דיבר בכנס בכירים שערכה החברה ללקוחותיה שלשום (ב') בשיתוף עם צ'ק פוינט (Check Point). את האירוע הפיקה קבוצת אנשים ומחשבים והוא נערך באולם זאפה בתל אביב, בהשתתפות מנמ"רים ומנהלי IT, לקוחות 013-נטוויז'ן וצ'ק פוינט. פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים, הנחה את האירוע.

לדברי שטרן, "אנו החברה הגדולה ביותר בהיקף הפעילות שלה בארץ בהטמעת פתרונות אבטחת מידע, נתון שנקבע על ידי חברות המחקר. אנו רואים הערב לקוחות רבים מחייכים. הסיבה לכך היא שהם רגועים, כיוון שמערכות ה-IT שלהם מאובטחות כראוי, דבר המסב להם שקט נפשי. ייעודנו הוא לספק ללקוחות תחושת ביטחון, שהם יידעו כי מערכות המיחשוב שלהם מוגנות לחלוטין".

שטרן ציין, כי 013-נטוויז'ן היא שותף הפלטיניום היחיד של צ'ק פוינט, וכי כמאה מעובדי החברה עוסקים בתחום הטמעת פתרונות אבטחת מידע בכלל וצ'ק פוינט בפרט, כשעשרות מהם עברו הכשרות והסמכות של צ'ק פוינט, לרבות שניים מהם, הנחשבים מאסטרים (CCMA) בתחומם בעולם. בין שתי החברות, ציין שטרן, קיים קשר הדוק, וכך 013-נטוויז'ן מקבלת את מוצרי צ'ק פוינט לבדיקה כבר בשלב הבטה. "נמשיך להשקיע בתחום אבטחת המידע לטובת הלקוחות הארגוניים שלנו", סיכם שטרן, "זהו מנוע צמיחה משמעותי עבורנו".

ליאת הדר-שרביט, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בחטיבה העסקית, 013-נטוויז'ן. צילום: קובי קנטורליאת הדר-שרביט, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בחטיבה העסקית, 013-נטוויז'ן, אמרה, כי אף שהחברה מתמקדת בלקוחות ארגוני אנטרפרייז, הרי שחלק מפעילותה בתחום הטמעת פרויקטי אבטחה מבוצע גם בארגוני SMB. לקוחות החברה, ציינה, מצויים בכלל המגזרים, ביניהם המגזר הפיננסי, הביטחוני, הציבורי-ממשלתי, הטלקום, ההיי-טק והתעשיה. הדר-שרביט אמרה, כי פעילות החברה בעולם אבטחת המידע מתמקדת בשלושה שדות.

האחד, ציינה, הוא בעולם הווירטואליזציה. "בצענו פרויקטי וירטואליזציה רבים", אמרה, "בסביבות של כל הספקיות שבתחום – VMware, מיקרוסופט (Microsoft) וסיטריקס (Citrix). לצד אלה, אנו מבצעים פרויקטי אבטחת מידע לסביבות אלו, על בסיס צ'ק פוינט".

תחום נוסף בו החברה מתמקדת, אמרה, הוא אבטחת מרכזי מיחשוב של ארגונים, ופעילות זו כוללת ביצוע פילוח (סגמנטציה) של רשת התקשורת הארגונית. התחום השלישי, אמרה הדר-שרביט, הוא מניעת דליפת מידע, DLP, ואבטחת תחנות הקצה והטלפונים החכמים של עובדי הארגון. "אנו יודעים לבצע פרויקטים מורכבים, הכוללים שירותים ומוצרים מתחומי ה-IP והווירטואליזציה", סיכמה הדר-שרביט, "כיום, בעולם ה-IP, היבט הניראות חשוב למנמ"ר לא פחות מהיבט השליטה ובקרה. המנמ"ר נדרש ורוצה לדעת מהם נכסי ה-IT שלו , היכן הטכנולוגיות השונות משתלבות במציאות המורכבת אותה הוא נדרש לנהל. לכן פרויקט אבטחת מידע דורש, גם, פשטות".

שמוליק אג'י, מנהל אזורי מזרח תיכון ואפריקה בצ'ק פוינט, אמר, כי ניתן לזהות כיום בין 12 ל-17 ספקים של טכנולוגיות אבטחת מידע בארגונים גדולים. "נושא זה", אמר, "מהווה אתגר גדל והולך ללקוחות אלו מבחינת ניהול מכלולים רבים כל כך – אשר לא בהכרח משולבים האחד בשני". מתוך ראייה זו, ציין, "ובמטרה לסייע ללקוחותינו בניהול אחיד ונרחב ככל האפשר, הצגנו את תפיסת ה-Software Blade. זו מאפשרת ישום מירב הטכנולוגיות שלנו באופן אינטגרטיבי: מפיירוול, דרך IPS חזק במיוחד, DLP, Application Control ועוד". ההגנה, אמר אג'י, מתבצעת ברמת השער הארגוני, כאשר הלקוח רוכש רישיון ומנהל האבטחה הארגוני מחליט ובוחר אילו מבין הטכנולוגיות ברצונו להפעיל.

"הצגנו לאחרונה גרסה מעודכנת להגנה על תחנות הקצה", אמר אג'י, "הכוללת הצפנת דיסקים, הצפנת מדיה, פיירוול אישי, ניהול יישומים, אנטי-וירוס ועוד. הגרסה מאפשרת איחוד של כל הטכנולוגיות לתחנת העבודה תחת סוכן אחד ומערכת ניהול אחת. כך, צ'ק פוינט ממוצבת כיצרן המספק מכלול רחב מאוד של טכנולוגיות. התוצאות העסקיות שלנו מצביעות על אמון הלקוחות בגישה זו, כמו גם על איכות הטכנולוגיה".

013-נטוויז'ן, אמר אג'י, היא שותפה מובילה של החברה זה 14 שנים, הוא ציין מבין שלל הפרויקטים אותם ערכה החברה על בסיס מוצרי צ'ק פוינט, את אילו שנעשו באחרונה בכמה בנקים. המיוחד בפרויקטים אלו, אמר, "מעבר למורכבות ולצורך לספק רמת שירות גבוהה, הוא הטמעה של סוגים שונים של טכנולוגיות של צ'ק פוינט, תחת מטריה של מערכת ניהול מקיפה, השולטת ומנהלת עשרות רבות של שערים ואתרים".

בין הבכירים שהשתתפו באירוע, היו: רפי הירש, שירותי בריאות כללית; מאיר מושקה, אורמת; ירון מלמד, רשות שדות התעופה; אבי בקשי, מזרחי-טפחות; איציק אשרף, לאומי קארד; חן עמרם, אגד; רונן פלד, משרד החוץ; אריאל שקרצי, מעריב-NRG; שמואל חכים, משרד הביטחון; אריה פרידמן, מינהל הרכש במשרד הביטחון; ישראל דק, המכללה למינהל; יוסף מנזלי, ויסוניק; ערן גוטמן, שיכון ובינוי; שלמה כץ, פז; איציק אדלר, אלקו אחזקות; אריאל פיסצקי, 888; גדי הולדנגרבר, אודיוקודס; דן חן, תפוז; ורבים נוספים.

האירוע הסתיים בהופעה של שירי הביטלס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים