012-סמייל תבצע פרויקט לרישות אלחוטי של בית הספר מבואות הנגב; ההיקף: כרבע מיליון שקלים

הפרויקט יתפרש על שטח של כ-30 דונמים במועצה האזורית בני שמעון ● החברה תספק מתן גישה שוטפת למערכת לימוד אינטראקטיבית, בקרה והתאמה להווי בית הספר וסינון תכנים ● עדו ארגמן, מנהל בית הספר: "הרישות האלחוטי המתקדם תואם את מטרתנו להתפתח בתחום החדשנות החינוכית"

012-סמייל תבצע פרויקט לרישות אלחוטי ומתן פתרונות אינטרנט מתקדמים לבית הספר מבואות הנגב במועצה האזורית בני שמעון. במסגרת הפרויקט, תקים החברה רשת אלחוטית מתקדמת במתחם בית הספר, הכולל עשרות מבנים ומאות משתמשים. כמו כן, תוקם רשת אינטרנט פנימית מתקדמת שתפעל ברחבי בית הספר, בשטחים הציבוריים, בכיתות ובהנהלה. התשתית תאפשר שיתוף קבצים פנימי וכן יציאה מסוננת ובטוחה לאינטרנט, תוך מתן גישה שוטפת למערכת לימוד אינטראקטיבית. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכרבע מיליון שקלים.

הפרויקט מצטרף לשורת פרויקטים נוספים בהם ביצעה 012 סמייל רישות אלחוטי במוסדות חינוך, דוגמת מעיין השחר בקיבוץ עין החורש, בו בוצע רישות של כלל מבני חטיבת הביניים, הגנים והשטחים הציבוריים, וכן בית הספר התיכון מקיף השרון, בו בוצע כיסוי אלחוטי של שלושה מתחמים מרכזיים בעלות של עשרות אלפי שקלים.

יוסי מור-יוסף, מנהל השיווק של המגזר העסקי ב-012-סמייל: "התקדמותם הטכנולוגית של בתי הספר בארץ היא מגמה שהולכת וצוברת תאוצה כעת יותר מתמיד. אנו ממשיכים להוביל את תחום הרישות האלחוטי במערכת החינוך, בו אנו מתמחים כבר מספר שנים".

לדברי עדו ארגמן, מנהל בית הספר מבואות הנגב, "הרישות האלחוטי המתקדם של 012-סמייל תואם היטב את מטרת בית הספר להתפתח בתחום החדשנות החינוכית. הרישות מעניק את האפשרות והזמינות למגוון שימושים ויישומים חינוכיים, אשר יהיו נגישים מכל מקום לתלמידים ומורים בכל שטחו הגדול של בית הספר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים