One1 CRM יישמה מערכת Help Desk בנגב קרמיקה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מטרת המערכת, Pivotal 6, היא לשפר ולייעל את הטיפול בפניות המתקבלות מכל עובדי נגב קרמיקה ● בנוסף, המערכת תנהל את מלאי ציוד ועבודה מול ספקי החוץ של החברה

One1 CRM מקבוצת One1 סיימה באחרונה יישום מערכת Help Desk בנגב קרמיקה. המערכת מבוססת על 6 Pivotal ומטפלת בכל קריאות השירות בחברה ובכל מלאי הציוד והטלפוניה. היקפו של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

מוקד מערכות המידע בנגב קרמיקה מחולק לארבעה צוותי תמיכה, והמערכת תשמש כ-500 עובדים. על פי One1, מטרת המערכת היא לשפר ולייעל את הטיפול בפניות המתקבלות מכל עובדי נגב קרמיקה. בנוסף, המערכת תנהל את מלאי ציוד ועבודה מול ספקי החוץ של החברה.

רוב איתן, מנהל תחום ה-CRM ב-One1, אמר, כי "המעבר לעבודה עם המערכת החדשה היה חלק ומהיר, בזכות הגמישות והנגישות שהמערכת מאפשרת הן למנהלים והן למשתמשי הקצה".

יקי ראוכורגר, מנמ"ר נגב קרמיקה, אמר, כי "המערכת שינתה באופן משמעותי את דרך הטיפול והניהול של המוקד, והעדות לכך הוא טיפול מהיר וממוקד יותר בבקשות המגיעות אליו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים