חברת Digg פיטרה 37% מעובדי האתר

במסגרת הארגון מחדש פרשו שני מנהלים בכירים מהחברה, העוסקת במדיה חברתית ● "ההחלטה על הפיטורין הייתה קשה במיוחד, והייתי מעדיף להימנע מהם אם הדבר לא היה הכרחי", כתב מאט וויליאמס, מנכ"ל החברה ● "עם זאת, ברור לי שזו ההחלטה הנכונה למען עתידה של חברת Digg והצלחתה העסקית", הוסיף

חמישה חודשים בלבד לאחר שנפרדה מ-10% מעובדיה, פיטרה חברת Digg, שמפעילה אתר חדשות במתכונת של מדיה חברתית, 37% נוספים מהם. במסגרת זו, נפרדה החברה משני מנהלים בכירים שלה.

צ'אז אדוארדס, מנהל ההכנסות הראשי והמו"ל, התפטר בשעות הבוקר של יום ב'. בשעות אחר הצהריים הודיע גם ג'ון מופט, מנהל הכספים הראשי והמנהל למשאבי אנוש, כי הוא פורש מהחברה. מהפרופיל שלו באתר לינקדאין (LinkedIn) עולה, כי מופט משמש כעת כמנהל כספים ראשי בחברת Vizu. אדוארדס כתב בבלוג שלו, כי עבר לחברת Pixazza, שמגובה על ידי גוגל (Google), וכי יוסיף לייעץ לחברת Digg.

לאחר שפוטרו 25 מבין 67 העובדים, מסתכם כעת מספרם של עובדי Digg ב-42 – כתב במכתב לעובדים מאט וויליאמס, מנכ"ל Digg, שהצטרף לחברה לפני שישה שבועות לאחר שפרש מאמזון (Amazon). לדבריו, "אנחנו חייבים לצמצם את ההוצאות באופן משמעותי, על מנת להגיע לרווחיות בשנת 2011. שקלנו את כל האפשרויות, מהפחתת משכורות ועד הוצאות קבועות. ההחלטה על הפיטורין הייתה קשה במיוחד, והייתי מעדיף להימנע מהם אם הדבר לא היה הכרחי. עם זאת, ברור לי שזו ההחלטה הנכונה למען עתידה של חברת Digg והצלחתה העסקית". הוא הוסיף כי "החברים במועצת המנהלים של Digg יסייעו להציב את העובדים המפוטרים בחברות אחרות שבהן הם מכהנים".

התפקודים החדשים שהציג אתר Digg בתחילת 2010 לא זכו להצלחה בקרב הגולשים, וג'יי אדלסון, המנכ"ל הקודם, פרש באפריל. קווין רוז, מייסד החברה, נטל לידיו את המושכות ופיקח על העיצוב החדש של גרסה 4 של האתר – המכונה New Digg – שהושקה בחודש אוגוסט, אך גם היא לא זכתה לאהדה בקרב הגולשים והמפרסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים