013-נטוויז'ן תספק שירותי טלפוניית IP ו-Contact-Center ללאומית; ההיקף: שני מיליון שקלים

ביחד עם נטקום, תספק החברה ללאומית שירותי בריאות פתרון טלפוניה למוקדי השירות ומרכזיית IPT למרכזים רפואיים בינוניים וקטנים, כולל פתרון שרידות ● הפתרון אף כולל מערכת IVR רב לשונית לטיפול במאות שיחות נכנסות בו זמנית, מערכת לניהול תורים ואפשרות להקלטת שיחות ● ההסכם נחתם לשלוש שנים, עם אופציה להארכה

013-נטוויז'ן תספק ללאומית שירותי בריאות, יחד עם נטקום (Netcom), שירותי טלפוניית IP ו-Contact Center. במסגרת ההסכם, יספקו החברות פתרון המבוסס על ציוד של סיסקו (Cisco) לשירותי טלפוניה למוקדי השירות של הקופה וכן מרכזיית IPT למרכזים רפואיים שלה בפריסה ארצית, כולל פתרון שרידות. הפרויקט יכלול שימוש ברשת ה-WAN של לאומית גם לצרכי אפליקציית Voice. ההסכם נחתם לשלוש שנים עם אופציה להארכה, והיקפו נאמד בשני מיליון שקלים.

כמו כן, יוקם במסגרת הפרויקט מערך מוקדי שירות לקוחות של לאומית, יחוברו אתרים בינוניים וקטנים שלה באמצעות הרשת, יינתנו שירותי תחזוקה לצורך התפעול השוטף של הפתרון, ישולבו של יכולות ניהול וניטור מרכזיים ותיבנה תשתית להפעלת שירותים ופרויקטים נוספים עתידיים.

הפתרון אף כולל מערכת IVR רב לשונית לטיפול במאות שיחות נכנסות בו זמנית, מערכת לניהול תורים ואפשרות להקלטת שיחות.

גדי בלנדר, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ב-013-נטוויז'ן, אמר, כי "מדובר בפתרון מורכב, הכולל מרכזייה המבוססת על Pure IP ,Contact Center, שאמור לאחד שני מוקדים של לאומית. הפרויקט יוביל לכך שהקופה תשדרג את עצמה לא רק מבחינה טכנולוגית, אלא גם ברמת השירות והזמינות הניתנים ללקוחותיה".

מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות המידע של לאומית, אמר, כי "הכנסת טכנולוגיה של IP Telephony מהווה מרכיב מרכזי במימוש היעד שלנו – שיפור השירות לשלושת רבעי מיליון לקוחותינו. אנחנו מתייחסים למוקדי שירות הלקוחות שלנו כאל ליבה עסקית, ולכן – משקיעים את המשאבים הנדרשים על מנת לשפר את התשתיות המערכתיות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים