אייבי שה, QNAP: "המכירות שלנו יכפילו השנה את עצמן, למרות התחרות מחברות האיחסון הגדולות"

הכנסותיה של QNAP יגיעו השנה ל-100 מיליון דולרים, כפול מההכנסות בשנה שעברה - מעריכה שה, מנהלת השיווק האזורית של החברה ● לדבריה, "אנחנו החברה השלישית בגודלה בעולם ברצועת המחיר הנמוכה, ואם בוחנים את התמונה מבחינת טרה בייטים שנמכרו, הצגנו ב-2009 גידול של 137%, מה שהופך אותנו לחברה הצומחת ביותר בתחום"

מכירות מוצרי האיחסון של QNAP – מוצרים המבוססים על מערכת NAS – עומדות להכפיל את עצמן ב-2010 לעומת השנה שעברה – כך עולה מתחזית שפרסמה החברה. אייבי שה, מנהלת השיווק האזורית של QNAP, אמרה, כי החברה צופה שהכנסותיה יעמדו השנה על 100 מליון דולרים – בדיוק פי שניים מאשר בשנת העסקים 2009. שה אמרה את הדברים במסיבת עיתונאים שערכה אתמול (ב') החברה בתל אביב יחד עם היבואנית הבלעדית של מוצריה בישראל, .Visual D.G.

לדברי שה, "על אף שחברות האיחסון הגדולות, כמו: HP, יבמ (IBM) ו-EMC, מנסות בשנתיים האחרונות למכור מוצרים זולים יותר, בכדי לחדור לתחום ה-SMB, פתרונות האחסון שלנו מתאימים יותר לחלק גדול ונרחב מאוד מהלקוחות של התחום הזה, ולא רק בגלל המחיר".

שה הציגה נתונים שפרסמה גרטנר (Gartner) במרץ האחרון, ולפיהם קיים משנה לשנה גידול משמעותי בתחום התקני האיחסון מבוססי ה-NAS העצמאיים שנמכרים בסכום של עד 5,000 דולרים. לדבריה, למעלה מ-47% מנפח האיחסון הכולל של שוק זה מבוססים על רצועת המחיר הנמוכה ביותר. "ברצועת המחיר הזו, QNAP היא החברה השלישית בגודלה בעולם, ואם בוחנים את התמונה מבחינת טרה בייטים שנמכרו, הצגנו ב-2009 גידול של 137%, מה שהופך אותנו לחברה הצומחת ביותר בתחום", אמרה.

היתרון הגדול של QNAP, על פי שה, הוא באפליקציות שמסופקות מסביב להתקני האיחסון עצמם. החדשים שבהם יכולים לשמש כשרתים לכל דבר ומצוידים במערכת הפעלה מבוססת לינוקס (Linux) ובמעבדי האטום של אינטל (Intel). גרסאות עתידיות לחדרי שרתים ברמה הארגונית הנמוכה ייצאו בקרוב, כשהם כבר מבוססים על מעבדי ה-Core i3 של אינטל. לטענתה, זו החברה היחידה בתחום ה-NAS שמוצריה זכו לאישור של VMare, מיקרוסופט (Microsoft) וסיטריקס (Citrix) בו זמנית כמתאימים לשימוש בכל תחומי השירות של המערכות הללו, כולל שימושי וירטואליזציה.

"המוצרים שלנו מוכנים לשימוש בענן פרטי, כולל גישה למידע מרחוק, ניהול מרחוק וגישה באמצעות טלפונים חכמים", הוסיפה שה. "בנוסף, המערכת יודעת לבצע גיבויים אוטומטיים למערכות איחסון מבוססות ענן, כמו ה-S3 של אמזון (Amazon), ומכל מקום".

שה הציגה בדבריה את היישומים החדשים שמציעה QNAP עם מוצרי האיחסון שלה לתחום המולטימדיה. המוצר החדש ביותר הוא Qmobile – תוכנה שמיועדת ל-iPhone ,iPad ו-iPod Touch לגשת לשרתי ה-QNAP ולשאוב מהם, באמצעות חיבור Wi-Fi או 3GS, קבצי מולטימדיה, החל בתמונות וכלה באלבומי שירים, בלי צורך להשתמש לשם כך ב-iTunes.

יוסי זיגדון, מנכ"ל .Visual D.G, אמר, כי מחזור המכירות של מוצרי QNAP בארץ צמח בשנה האחרונה לכחצי מיליון דולרים, והצפי בשנה הבאה הוא להכפיל את המכירות, במידה שכמה עסקות בתחום אמנם ימומשו. "רוב המכירות שלנו הן דווקא לנתח השוק הגבוה של ה-SMB", ציין. זיגדון הוסיף, כי "אנחנו מוכרים יותר קופסאות של שישה ושמונה כוננים מאשר קופסאות קטנות של כונן או שניים, ויש דרישה מלמטה, של הלקוחות. הם דורשים את הפתרונות המתקדמים יותר, שמציעים אפשרויות RAID רבות, וגם לשמש כשרתי איחסון מלאים לכל דבר בנפחים לא קטנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים