אורנג' החלה לגייס עובדים בני 45 פלוס

העובדים ישולבו במערך השירות של החברה במסגרת תפקידים מגוונים ● בימים אלו הסתיים בהצלחה קורס ראשון של נציגי שירות של החברה, וכ-15 עובדים חדשים כבר מאיישים משרות מגוונות בשירות הלקוחות ● מהחברה נמסר, כי לאור ההצלחה, גוייס קורס שני אשר נמצא כעת בעיצומו

אורנג' החלה לגייס עובדים בגילאי 45 פלוס לתפקידי שירות מגוונים בחברה. ענקית הסלולר פונה באופן ממוקד למועמדים בגילאים אלה, במטרה לגייסם למערך שירות הלקוחות שלה. בימים אלו הסתיים בהצלחה קורס ראשון של נציגי שירות של החברה, וכ-15 עובדים חדשים כבר מאיישים משרות מגוונות בשירות הלקוחות. מהחברה נמסר, כי לאור ההצלחה, גוייס קורס שני אשר נמצא כעת בעיצומו. כמו כן, החברה ממשיכה לגייס עשרות עובדים חדשים לתפקידי שירות ומכירה.

מהחברה נמסר עוד, כי מיון קורות החיים המתקבלים העלה כי ישנה דרישה בקרב גלאי 45 פלוס לשמש כנציגי שירות לקוחות כקרירה שנייה. בין המגויסים ניתן למצוא אנשים מתחום הביטוח, התפעול, האדמיניסטרציה, המכירות, עצמאיים ממגוון מקצועות חופשיים ועוד. העובדים יועסקו, כיתר עובדי השירות והמכירה, במתכונות של משרה מלאה ובמשמרות. עוד נמסר, כי החברה מאמינה שיכולת ההכלה, ההתמדה והנחישות של עובדים בגילאים אלו, יתרמו רבות לשמירה על מצוינות השירות בחברה.

מיכל דנא, סמנכ"לית משאבי האנוש של פרטנר, ציינה כי "השינוי המהפכני שהובילה אורנג' בישראל, ממצב את תחום השירות כמוצר צריכה אשר הפך לאמצעי לשימור ולטיפוח מערכת יחסים ארוכת טווח יציבה ואיתנה בין החברה ולקוחותיה. שירות לקוחות טוב הוא אחד העוגנים המרכזיים של שימור לקוח. אורנג' תופסת ערך זה כמרכזי וכאחד מתמריצי הנאמנות הבולטים ביותר, בהיותה חברה הוגנת, המטפלת בכל לקוח בהתאם לצרכיו. בפרטנר רואים בעובדים נדבך חשוב ומרכזי במארג ההצלחה של טיפוח נאמנות הלקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן

    בדיחה יפה מחברה שמתיחסת ללקוחותיה כמטרד .באמת נו מה הלאה תעבירו זקנות את הכביש קודם תלמדו מה זה שירות בכלל שירות לקוחות אחר כך תלמדו איך לשפר אותו

אירועים קרובים