מיקרוסופט ישראל תשקיע ב-2009 למעלה מ-3 מיליון שקלים בסיוע להטמעת טכנולוגיות במגזר הארגוני

התוכנית תתבצע באמצעות שותפים של החברה שהוסמכו לכך ● נציגיהם של אותם שותפים יגיעו לארגונים שרכשו תוכנה במסגרת תוכנית הרישוי של מיקרוסופט, ויקיימו בו יום ייעוץ בנושא ● מיקרוסופט הודיעה, כי היא עתידה לקיים השנה 700 ימי ייעוץ כאלה

מיקרוסופט ישראל תשקיע בשנה הקרובה למעלה מ-3 מיליון שקלים בסיוע להטמעת טכנולוגיות במגזר הארגוני. תוכנית הסיוע תתבצע באמצעות שותפים עסקיים של מיקרוסופט שהוסמכו לכך, והיא נחשבת כהטבה ללקוחות ארגוניים הרוכשים תוכנה במסגרת תוכנית הרישוי Software Assurance. התוכנית היא חלק מהסכמי הרישוי הארגוניים של החברה (Enterprise Agreement).

במסגרת התוכנית, זכאים ארגונים הרוכשים תוכנות ארגוניות של מיקרוסופט לקבל ימי ייעוץ בחינם, שבהם בונה שותף מוסמך של מיקרוסופט, יחד עם אנשי מערכות המידע של הארגון, תוכנית לתכנון הטמעה יעילה של הטכנולוגיה בארגון. בישראל צפויים להתקיים בשנה הקרובה למעלה מ-700 ימי ייעוץ כאלה.

התוכנית כוללת הטמעה של טכנולוגיות הפורטל הארגוני מתוצרתה, SharePoint, הטמעה של הגרסאות הארגוניות של מערכת ההפעלה חלונות ויסטה, חבילת היישומים אופיס 2007, ושרת הדואר האלקטרוני אקסצ'יינג' סרבר 2007.

אורן דרור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות ושותפי אנטרפרייז במיקרוסופט ישראל, אמר, כי "בימים אלה של משבר כלכלי וקיצוץ בתקציבי IT, הטמעה נכונה היא קריטית במיוחד ללקוחות, אף יותר מבעבר. מיקרוסופט ישראל מתגייסת עתה להקטין סיכונים לארגונים ולהבטיח, כי ההטמעה בכל ארגון תהיה מהירה, כדי להתמודד בצורה טובה יותר עם ירידת הביקושים והתחרות בשוק, ולהביא לחסכון בתקציבי ה-IT בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים