נטקום השלימה הקמת תשתית תקשורת עבור צ'מפיון מוטורס; ההיקף הכספי: 400 אלף שקלים

הפרויקט כלל הטמעת רשת LAN ו-WAN, רשת אלחוטית ומרכזיית טלפוניית IP מתוצרת סיסקו ● הפתרון שהוטמע מבוסס על שימוש בסדרת המתגים החדשה של סיסקו לרשת ה-LAN הפנימית ורשת ה-WAN למתן קישוריות לאתרים המרוחקים של החברה; רשת אלחוטית הכוללת רכיבי RFID שיאפשרו איתור פריטים במחסני החברה על ידי שימוש במסופונים ניידים; ומרכזיית IP שתספק לצ'מפיון מוטורס פתרון להעברת שלוחות בתוך הארגון ומיחשוב מערכת הטלפוניה

נטקום (מלם תים תקשורת) השלימה פרויקט הקמת תשתית תקשורת מתקדמת במרכז הלוגיסטי החדש של יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס (Champion Motors), המייבאת את רכבי פולקסווגן (Volkswagen), אאודי (Audi), סקודה (Skoda) וסיאט (Seat), בגבעת ברנר. הפרויקט, שכלל הטמעת רשת LAN ו-WAN, רשת אלחוטית ומרכזיית טלפוניית IP מתוצרת סיסקו (Cisco), ישמש עשרות משתמשים בארגון. היקפו הכספי נאמד בכ-400 אלף שקלים.

המרכז הלוגיסטי החדש הינו בגודל 10,000 מ"ר וכולל קיבולת איחסון גבוהה. הוא משלב טכנולוגיות מידוף מהחדישות ביותר בישראל לקליטה, איחסון והפצה של חלקי חילוף לרכב. מנטקום נמסר, כי המרכז החדש יאפשר לצ'מפיון מוטורס לתת מענה לצרכי השוק המשתנים, תוך קיצור זמני התגובה ושיפור כולל של השירות ללקוחות וסוכני החברה.

במסגרת הפרויקט, סיפקה נטקום פתרון המבוסס על שילוב שלוש טכנולוגיות: שימוש בסדרת המתגים החדשה של סיסקו לרשת ה-LAN הפנימית ורשת ה-WAN למתן קישוריות לאתרים המרוחקים של החברה, לרבות הסניף הראשי בבני ברק; רשת אלחוטית הכוללת רכיבי RFID שיאפשרו איתור פריטים במחסני החברה על ידי שימוש במסופונים ניידים, על מנת לקבל מיקום מדויק של כל חלף; ומרכזיית IP חדשה שתספק לצ'מפיון מוטורס פתרון מתקדם להעברת שלוחות בתוך הארגון ומיחשוב מערכת הטלפוניה. בנוסף, הוטמעו יישומי אבטחה ברשת למניעת התקפות.

אפי כהן, מנמ"ר צ'מפיון מוטורס, אמר, כי "הפרויקט יעביר אותנו לטכנולוגית תקשורת חדשנית, ישפר את מהירות וזמינות הרשת וישנה את מערך הטלפוניה בארגון. הוא ייתן לנו ניידות מלאה באמצעות פריסת הרשת האלחוטית וזמינות רציפה הודות לשילוב טלפונית IP, וכן ייעל תהליכי עבודה בין הסניפים למרכז הלוגיסטי ותסייע לנו לתת שירות טוב יותר ללקוחותינו".

גיא בר נתן, מנהל מכירות בנטקום, אמר, כי "הפרויקט יסייע לצ'מפיון מוטורס לנהל את המרכז הלוגיסטי החדש ולקיים קשר רציף עם כל הסניפים והשלוחות ברחבי הארץ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לאון

    נטקום תיישם את מערך האלחוט של משפחת כהן בחדרה, העיסקה כללה נתב אלחוטי של לינקסיס. גורמים בענף העריכו את היקף העיסקה במאות ש"ח. גב' כהן: דני והילה יוכלו מעכשיו לגלוש בכל מקום בבית ולא יפריעו למהלך התפעול השוטף בבית. רונן המתרונן, מנהל מכירות נטקום : במסגרת הפרוייקט יושמו פרוטוקולי אבטחת מידע מתקדמים שיאפשרו רק לגורמים מורשים לגלוש ברשת. בסקר אתר מקדים נתפסו בני משפחת אבוקסיס גולשים ברשתות מזדמנות, מיותר לציין כי לא יוכלו לעשות כן ברשת האלחוטית של משפחת כהן ומשפחת כהן יוכלו לנצל את מלוא 2.5 המגה שלהם. >>לאן הגענו? אפשר לחשוב עסקת השנה

אירועים קרובים