יקי פיפקביץ, סינאל: "מכירות החברה יצמחו ב-2011 בשיעור דו ספרתי"
"רכשנו את מעמדנו בעולמות ניהול וטיפול בתחומי הנוכחות והשכר בגלל ההשקעה הרבה שלנו בפיתוח מתמשך ועקבי של טכנולוגיות", אמר פיפקביץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה, בכנס שקיימה החברה הבוקר (ה') ● במהלך האירוע השיקה החברה את הגרסה החדשה של מערכת השכר הוותיקה, פרי פיתוחה, "עוצמה"
"השוק צמא לפתרונות חדשים בתחום הטיפול והניהול של העובדים בארגונים. לאור המאמץ הפיתוחי הרב שהשקענו בתחום, אני מעריך שמכירות סינאל יצמחו ב-2011 בשיעור דו ספרתי", כך אמר יקי פיפקביץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת סינאל.
פיפקביץ דיבר בכנס שקיימה החברה הבוקר (ה'), בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניטו בקריית שדה התעופה. לכנס הגיעו יותר מ-300 לקוחות החברה.
במהלך האירוע השיקה החברה את הגרסה החדשה של מערכת השכר הוותיקה, פרי פיתוחה, "עוצמה". פיפקביץ אמר, כי גרסה זו "משולבת כחלק מהמערכת המרכזית של סינאל – הרמוני, ומהווה את מודול השכר שלה". לדבריו, "אנחנו מציגים, בראשונה בישראל, פתרון לניהול ולחישוב השכר והנוכחות בארגונים גדולים ובינוניים בצורת מיחשוב ענן. נציע את הפתרונות הללו לשווקים המקומי והעולמי, במתכונת תוכנה כשירות – SaaS".
"רכשנו את מעמדנו בעולמות ניהול וטיפול בתחומי הנוכחות והשכר בגלל ההשקעה הרבה שלנו בפיתוח מתמשך ועקבי של טכנולוגיות, והגענו למצב שבו יש לנו אלפי לקוחות בארץ ובעולם", הוסיף פיפקביץ. לדבריו, "הפתרונות שלנו מסייעים בניהול נכון של העובדים, על כל מרכיבי פעילותם בארגון. זאת, לצד העובדה שאנחנו מספקים שירותי תמיכה לכל פתרונות החומרה והתוכנה פרי פיתוחינו".
הוא ציין, כי פתרונות החברה נועדו "ללקוחות שמעוניינים לקבל פתרון מקיף מבית אחד, החל בשעון הנוכחות וכלה בהפקת תלוש השכר. לקוחות נוספים הם אלה שנושא המשאב האנושי בארגון חשוב בעיניהם והם שואפים לספק לעובדיהם שירותים נרחבים, כגון: דיווח וקבלת מידע על הנתונים האישיים שלהם בתקשורת אינטרנטית, בגישה מהבית או מהטלפון הנייד; קבלת מידע שוטף על שכרם ועל פעילויותיהם בארגון באמצעות המחשב; ופעולות רבות נוספות, כגון: הפרשות לקרנות וקופות גמל". מנגד, אמר פיפקביץ, מקבלים המנמ"רים סביבת עבודה ביתית או בחווה חיצונית, הנתמכת על ידי אנשי המקצוע של סינאל "ללא צורך בטיפול בתמיכה בתשתיות מיחשוב או הקצאת משאבי מיחשוב יקרים נוספים בארגון". הוא מנה כלקוחות נוספים לפתרונות הם מנהלי השכר, "המעוניינים בהפעלה ובקבלת מידע הנוגע לכל הרמות העובדים בארגון, ללא צורך בהשקעות נוספות בתשתית".
מערכת שעובדת בסביבת בסיסי הנתונים של מיקרוסופט ואורקל
לדברי פיפקביץ, המערכת שהושקה "מספקת מענה אינטגרטיבי לכל היסודות העיקריים של ניהול ובקרת עובדים, ומשתלבת עם שאר מערכות סינאל לניהול פעילות העובד בארגון, ביניהן מערכות הכוללות ניהול שכר, תנאי העסקה ומשאבי אנוש; נוכחות ובקרת כניסה; עמדות אינטרנט לעובד ולממונה לעדכון ולאחזור מידע; מחוללי דו"חות חדשים ואינטגרטיביים, כמו גם תחקור נתונים באמצעות כלי BI; מערכת דואר אלקטרוני אקטיבי, המאפשרת דחיפת מידע למנהלים לפי אפיון שנעשה מראש".
פיפקביץ אמר, כי "פתרונות סינאל מיועדים לתת מענה ליצירת מידע שוטף אודות העסקת העובדים, כבר בשלב הדיווח והבקרה היומיומית על דיווחי העובדים. פתרונות אלה עונים על הצורך בחסכון ובתכנון עלויות השכר בשלב מוקדם". הוא הוסיף, כי "המערכת חיונית לכל ארגון וחברה, שכן היא מקבלת ומספקת דיווח על נוכחות העובדים והמבקרים, החל ביישומי נוכחות ואבטחה בכניסות לארגון וכלה בניהול ודיווח משימות במחלקותיו השונות. באמצעות כל זאת מתאפשר חיווי נוכחות יציב ועדכני, שמהווה את הבסיס לחישוב שכרו של העובד".
בסיום דבריו, אמר פיפקביץ, כי "המערכת החדשה מסוגלת לשרת את הארגונים כמערכת לשכת שירות בחיבור תחת מיחשוב ענן בגישה אינטרנטית מלאה".
דוד אשכנזי, משנה למנכ"ל סינאל וסמנכ"ל הפיתוח בחברה, הציג בכנס את ההיבטים הטכנולוגיים של המערכת וציין, בין השאר, כי "עשרות שנות אדם הושקעו בפיתוח המערכת. השקענו מחשבה כיצד אנחנו משמרים את הידע שהצטבר בחברה ומעבירים אותו לטכנולוגיות חדשות ולתוך מערכת חדשה".
המערכת שהושקה, הסביר, עובדת בסביבת בסיסי הנתונים של מיקרוסופט (Microsoft) ואורקל (Oracle), ושולבו בה כלי Information Builder – BI, מחוללי דו"חות וכלי תחקור נתונים.
תגובות
(0)