מיקרוסופט שחררה גרסת RC של SP2 לוויסטה

בגרסת ה-Release Candidate של ערכת השירות השנייה (SP2) תוקנו בעיות שפגעו באמינות, בביצועים ובתאימות ● הערכה המיועדת למערכת ההפעלה חלונות סרבר 2008 כוללת גם סביבת וירטואליזציה מלאה בטכנולוגיית Hyper-V

מיקרוסופט שחררה להורדה גרסאות Release Candidate של ערכת השירות השנייה (Service Pack 2) למערכות ההפעלה חלונות ויסטה וחלונות סרבר 2008. הגרסאות החדשות מיועדות לבדיקה, הערכה ובחינה והן כוללות תיקונים לבעיות שפגעו באמינות, בביצועים ובתאימות. הגרסאות מוצעות הן למהדורות 32 ביט והן למהדורות 64 ביט של מערכות ההפעלה ומתאימות רק למערכות שהותקנה בהן כבר ערכת השירות הראשונה (SP1). לפני ההתקנה של הגרסה החדשה יש להסיר גרסאות בטה קודמות של ערכת השירות השנייה.

בין החידושים בערכת השירות המיועדת לוויסטה – תמיכה בצריבה של תקליטורי בלו-ריי ותמיכה בתקשורת בלוטות' 2.1. ההתקנה של תקשורת Wi-Fi קלה יותר ונוסף מנוע החיפוש Windows Search 4.0, עם שיפורים באינדקס ובחישוב הרלוונטיות. הערכה המיועדת לחלונות סרבר כוללת סביבת וירטואליזציה מלאה בטכנולוגיית Hyper-V ושיפורים במנגנוני הניהול.

סביבת Hyper-V כוללת, ללא חיוב נוסף, מערכת בת אחת של גרסת Standard של חלונות סרבר, ארבעה רישיונות למהדורת Enterprise ומספר בלתי מוגבל של רישיונות למהדורה המיועדת למרכזי נתונים.

גרסת RC של SP2 הופצה בסוף השבוע למספר מוגבל של בוחנים, וגרסת בטה הופצה כבר בחודש אוקטובר. למרות שאין ספק שהחידושים יתקבלו בברכה, הרי שמרבית המשתמשים כבר מצפים לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה, חלונות 7, אשר אמורה להופיע לקראת סוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה.

מיקרוסופט כבר אישרה שמי שירכשו מחשב חדש עם מערכת ההפעלה חלונות ויסטה לאחר ה-1 ביולי מיצרנית שתשתתף במבצע השדרוגים של מיקרוסופט, יהיו זכאים לשדרג לחלונות 7 ללא תוספת מחיר. גרסת בטה של חלונות 7 שוחררה בחודש ינואר האחרון אך ההפצה של גרסת הבטה כבר הופסקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים