בשבוע הבא: סלקום תחל לשווק את מחשב כף היד גלאקסי טאב של סמסונג

הגלאקסי טאב של סמסונג הוא מחשב כף יד ששוקל 380 גר' בלבד, בעל מסך מגע איכותי בגודל 7 אינץ', הפועל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסה 2.2 האחרונה שלה, ומתחרה מול ה-iPad של אפל ● סלקום לא פרסמה עדיין את מחירי המכשיר או תנאי הרכישה, אך סביר להניח כי רכישת המכשיר תהיה מותנית בהתחייבות לחבילות גלישה

החל מהשבוע הבא תתחיל סלקום למכור את מחשב כף היד החדש של סמסונג (Samsung), גלאקסי טאב (Galaxy Tab), ותהיה בין המפעילות הראשונות בעולם שמשיקות אותו. החל מה-12 לחודש יימכר המחשב באתר בלבד, וב-17 לחודש גם בערוצי ההפצה האחרים.

הגלאקסי טאב הוא מחשב כף יד ששוקל 380 גר' בלבד, בעל מסך מגע איכותי בגודל 7 אינץ', הפועל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסה 2.2 האחרונה שלה, ומתחרה מול ה-iPad של אפל (Apple).

הגלאקסי טאב של סמסונג תומך בפורמטים רבים של מולטימדיה, ובניגוד ל-iPad של אפל, הוא מאפשר להציג גם מולטימדיה בפלאש. הוא כולל מצלמה קדמית ואחורית, קורא ספרים אלקטרוני, אקסלרומטר – שמאפשר הפיכת המסך בעת הטיית המכשיר, ועוד.

סלקום לא פרסמה עדיין את מחירי המכשיר או תנאי הרכישה, אך סביר להניח כי רכישת המכשיר תהיה מותנית בהתחייבות לחבילות גלישה.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום, ציין, כי "החברה שמה לה ליעד להביא ללקוחות את המכשירים המדוברים והמבוקשים ביותר בעולם", ובמסגרת זו סלקום הייתה גם הראשונה להשיק מכשירי אנדרואיד בישראל. כהן מעריך, כי בשנתיים הקרובות יימכרו אלפי מחשבי כף יד בישראל וכי נתח השוק של מכשירי האנדרואיד יתפוס כ-30% מכלל המכשירים בישראל בתקופה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים