HP הקימה פס ייצור ראשון בעולם למרכזי נתונים במכולה

בנוסף הציגה החברה את הפתרון החדש HP Branch Office Networking - שילוב של חומרה, תוכנה, יישום וקישוריות לפתרון תקשורת אחוד, המיועד להתקנה והפעלה מיידית בסניפים מרוחקים ● הפתרון מבוסס על ארכיטקטורה פתוחה, ומייתר את הצורך להחזיק, בכל סניף, צוותי IT מבוזרים ● הפתרון מציע גם שילוב בין LAN, WAN, תקשורת אלחוטית, תקשורת מאוחדת, VoIP ואבטחה

06/10/2010 15:51

חברת HP השיקה פתרונות תשתית חדשים שנועדו להעצים את יכולות התקשורת, האבטחה והמדרגיות (סקיילאביליטי) של מערכות מיחשוב. ההכרזה הנוכחית ממשיכה את הכרזותיה מהשבוע החולף על השקת פתרונות תשתית אחודה בתחומי האחסון וסביבת ההפעלה עבור מערכות קריטיות.

הפתרון החדש HP Branch Office Networking הוא שילוב של חומרה, תוכנה, יישום וקישוריות לפתרון תקשורת אחוד, המיועד להתקנה והפעלה מיידית בסניפים מרוחקים. הפתרון מבוסס על ארכיטקטורה פתוחה, ומייתר את הצורך להחזיק, בכל סניף, צוותי IT מבוזרים. הפתרון מציע גם שילוב בין LAN, WAN, תקשורת אלחוטית, תקשורת מאוחדת (UC), VoIP ואבטחה.

בנוסף הוכרז השירות החדש HP AppDV  (ר"ת Application Digital Vaccine), המאפשר בקרה טובה יותר בגישה ליישומים חוץ-ארגוניים, בשימוש בפילטרים מובנים למערכת מניעת החדירות HP TippingPoint IPS (של חברת טיפינג-פוינט, שנרכשה על ידי 3COM, שנרכשה על ידי HP עצמה).

המערכת מפחיתה סיכוני חדירה ומאיצה ביצועי התקשורת בחסימה מלאה או חלקית של הגישה לאתרים מוגדרים, באופן פשוט ומהיר. הכול לפי מדיניות הארגון ובהתאם לפרופיל המשתמש הגולש.

HP הציגה גם את הדור הבא של "חדר המיחשוב במכולה", HP POD (ר"ת Performance Optimized Datacenter). הפתרון החדש HP PODWorks הוא קו ייצור מודולרי, המאפשר לכל ספק שירותים להרכיב חדר מיחשוב במכולה לפי צרכיו הייחודיים, ובכך להרחיב את מרכז המיחשוב הקיים שלו בזמן תגובה קצר – עד 77% בהשוואה לתהליכי הרחבה מסורתיים.

מנהל בכיר מאחד ממרכזי הנתונים החדשים של מיקרוסופט, העיד כי HP הצליחה לספק 22 PODWorks שכללו 40,000 שרתים בתוך שישה שבועות בלבד, לעומת תהליך שהיה שנה ויותר בדרך אחרת על ידי ספק אחר. HP הקימה שני מפעלי PODs האחד ביוסטון, טקסס בארה"ב והשני באירופה, כך שהיא יכולה לספק את אותם בכל העולם. תפוקת כל מפעל היא 15,000 שרתים ביום, או 12 שניות לכל שרת.

דייב דונטלי, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת שרתים, אחסון ותקשורת ESSN בארגונים ב-HP, אמר כי "ארגונים מבינים כיום, כי עוצמת היישומים שלהם נגזרת מעוצמת התשתיות עליהן הם רצים. התשתית האחודה של HP מספקת יתרונות משמעותיים בכל הקשור להאצת הפריסה, לשיפור הביצועים, לאמינות ולאפשרויות הניהול של היישומים, ומובילה עקב כך לתוצאות ממשיות עבור הארגון".

כל דוברי HP חזרו על האנלוגיה לפס הייצור שהקים הנרי פורד בשנות העשרים של המאה הקודמת, לייצור מכוניות דגם T המפורסמות והפך את ייצור המכוניות למה שהוא מוכר כיום, מהיר, אמין וגמיש. עכשיו לדבריהם החל עידן מרכזי הנתונים במכולה המיוצרת בפס-ייצור תעשייתי לכל דבר. כל שעל הארגון המזמין את המכולה לעשות הוא לחבר אותה לקו חשמל, רשת וקירור.

דייב דונטלי, סגן הנשיא הבכיר לחטיבת ESSN מכריז על המשך תנופת הפיתוח של ארכיטקטורת התשתיות האחודות

מרכז נתונים במכולה ועל גלגלים בגודל של מונית המסופק בשיא המהירות ונפרס בכל מקום שנדרש מוכן לפעולה מיידית

כך נראה "השרת" המבולגן כי אינו אחוד, בסניפים של הארגון

וכך נראה מסודר שרת מסודר הכולל תשתית אחודה של השרת הסניפי של HP הכולל, איחסון, רישות ותוכנת ניהול

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים