וראסיטי הטמיעה בפלאפון מערכת לניהול משאבי התשתיות; ההיקף הכספי: חצי מיליון שקלים

המערכת, MoreVRP, מבוססת על תוכנה המאפשרת לאנשי תשתיות ה-IT של פלאפון ניהול וחלוקת משאבים יעילים במערכות בסיסי הנתונים של החברה ● כך, ביכולתם לקבוע מהם התהליכים החשובים לפלאפון והיכן יש צורך ברמת שירות קבועה ובאיכות שירות גבוהה, ולשמר אותן גם בשעות העומס

קבוצת וראסיטי הטמיעה בחברת פלאפון מערכת לניהול ולחלוקת משאבי תשתיות ה-IT. היקף הפרויקט, שארך כחודשיים והסתיים לפני ימים אחדים, לא הותר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכחצי מיליון שקלים.

ההטמעה בוצעה על ידי אנשי מור משאבי IT, חברה בת של וראיסיטי. המערכת, MoreVRP, היא פרי פיתוח של אנשי הקבוצה, ומבוססת על תוכנה המאפשרת לאנשי תשתיות ה-IT בפלאפון לנצל באופן מיטבי את תשתיות המיחשוב שברשותם על ידי ניהול וחלוקת משאבים יעילים במערכות בסיסי הנתונים של החברה.

באמצעות MoreVRP, יכולים אנשי החברה לקבוע מהם התהליכים החשובים לה והיכן יש צורך ברמת שירות קבועה ובאיכות שירות גבוהה. כמו כן, ביכולתם לשמר אותן גם בשעות העומס. MoreVRP מאפשרת להאיץ את התהליכים החשובים לפלאפון, ובכך לקבל גמישות עסקית וטכנולוגית מירבית מתשתיות המיחשוב. זאת, תוך קבלת חיסכון בעלויות התקנה ותחזוקה, לצד צמצום השימוש בחומרה, הפחתת עלויות האנרגיה ושעות עבודה.

המערכת מבצעת, בצורה אוטומטית ומוגדרת מראש, תעדוף של משאבי המיחשוב ושמירה על יציבות המערכות. במקרה שבו קיים עומס על המערכות, היא מתוכנתת להעניק עדיפות ראשונה ללקוחות פלאפון ולשימוש שלהם ביישומי החברה, ורק לאחר מכן מבצעת פעולות בק-אופיס (Backoffice) נדרשות. כן מאפשרת המערכת להגיב באופן מיידי לכל התרחשות בזמן אמת, ובכך היא מונעת מצב בו הלקוחות יחוו תקלה מכל סוג שהוא בעת השימוש בשירותים המתקדמים של החברה.

לדברי שרון אללוף, מנהלת מחלקת פיתוח ותשתיות תוכנה בחטיבת ההנדסה של פלאפון, "שירותי הנתונים למיניהם מהווים כיום את מנוע הצמיחה של כל חברה סלולרית". היא הוסיפה, כי "פלאפון חרטה על דגלה לשים את הלקוח במרכז. על מנת לאפשר חווית שירות מהנה ורציפה ללקוח, אנחנו נדרשים לדאוג שהתשתיות יתמכו בכל היישומים, בכל שעות היום. MoreVRP מאפשרת לנו לווסת ולשלוט במשאבי המערכת ולדאוג שהשירות ללקוחות יהיה בעדיפות עליונה ובביצועים מצוינים".

עוד אמרה אללוף, כי "המערכת החדשה תאפשר לנו לספק ללקוחות יותר יעילות בעת שימוש בשירותים מתקדמים של פלאפון. כמו כן, המערכת תאפשר ללקוחות חוויית שירות מהירה יותר וזמינות גבוהה במיוחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים