דיווחים: אפל תציע מחשבי MacBook Air קטנים וקלים יותר

השמועות על הדור החדש נסמכות על הדלפות מספקית רכיבים בטייוואן, לפיהן החברה הזמינה רכיבים למחשב MacBook Air קל יותר, עם צג בקוטר 11.6 אינץ' בעל תאורה אחורית בנוריות LED, ומעבד Core-i בעל צריכת חשמל נמוכה במיוחד של אינטל

אפל (Apple) מתכוונת להציע בסתיו הקרוב דור חדש של מחשבי MacBook Air הקטנים והקלים, שמכירותיהם מתנהלות בעצלתיים. המחשבים מהדור החדש יצוידו בצג בעל תאורה אחורית בנוריות LED, אך בקוטר קטן יותר – 11.6 אינץ' במקום 13.3 אינץ' בדור הנוכחי.

מאז שהושקו מחשבי MacBook Air לראשונה, לפני כשלוש שנים, כ-"מחשבים הנישאים הדקים בעולם", צנחו המכירות שלהם עד שהשפעתן אינה באה כמעט לידי ביטוי בשורה התחתונה של דו"חות אפל. החברה כמעט ולא טרחה לעדכן את המוצר, והסתפקה בשני שדרוגים תוך פרק זמן של 29 חודשים.

הדור החדש תוכנן מתוך הנחה שאנשי עסקים אכן מחפשים מחשבים דקים במיוחד, אך ממדי הרוחב והעומק של הדור הנוכחי גדולים מדי, והמשקל גבוה מדי. נראה כי ההצלחה של מחשבי iPad הקטנים רק אוששה קו מחשבה זה.

השמועות על הדור החדש נסמכות על הדלפות מספקית רכיבים בטייוואן, לפיהן החברה הזמינה רכיבים למחשב MacBook Air קל יותר, עם צג בקוטר 11.6 אינץ' בעל תאורה אחורית בנוריות LED, ומעבד Core-i בעל צריכת חשמל נמוכה במיוחד של אינטל (Intel).

במקביל פורסמו דיווחים שעל פיהם קיבלה חברת Quanta, היצרנית העיקרית של מחשבים נישאים עבור אפל, הזמנות ל-400,000 עד 500,000 יחידות של מחשבי MacBook בעלי צג בקוטר של 11.6 אינץ'. האספקה מתוכננת עד סוף השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים