המנכ"ל החדש של HP יוכרז השבוע – וצפוי לבוא מתוך הנהלת החברה

המועמדים לתפקיד מבין בכירי HP הם: ויומש ג'ושי, נשיא קבוצת ההדפסה; טוד ברדלי, ראש חטיבת המיחשוב האישי; דייב דונאטלי, ראש יחידת השרתים והאחסון; טום הוגאן, סגן נשיא בכיר למכירות ולשיווק; ואן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות החברה בארגונים ● על פי מקור המקורב להנהלה, HP מעוניינת שהמנכ"ל החדש יבוא מתוכה עקב רצונה להימנע מסיבוכים משפטיים

הנהלת HP קרובה להחלטה בדבר זהות המחליף למארק הארד, מנכ"ל החברה שהודח בחודש שעבר, וככל הנראה – הוא יבוא מתוך שורותיה, כך דווח בעיתונות הכלכלית. מקור המקורב להחלטה מסר, כי נראה שההכרזה על מחליפו של הארד תהיה עוד השבוע.

המועמדים לתפקיד מבין בכירי HP הם: ויומש ג'ושי, נשיא קבוצת ההדפסה; טוד ברדלי, ראש חטיבת המיחשוב האישי; דייב דונאטלי, ראש יחידת השרתים והאחסון; טום הוגאן, סגן נשיא בכיר למכירות ולשיווק; ואן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות החברה בארגונים.

דירקטוריון HP התכנס בשבוע שעבר ודן במועמדים השונים להחליף את הארד, שהודח מראשות החברה לאחר שנחשד בהטרדה מינית ובדיווח כוזב על הוצאות אישיות.

מקור המקורב להנהלה מסר, כי חבריה אינם מעוניינים להציב בראשות ענקית הטכנולוגיה מועמד שיבוא מחוץ לה. זאת, בניגוד למנכ"לים הקודמים של ענקית הטכנולוגיה: הארד הגיע לתפקיד מ-NCR, וקודמתו, קרלי פיורינה, הגיעה מלוסנט (Lucent Technologies). המניע לרצון לבחור מועמד פנימי לראשות HP, מסר המקורב, נובע מהרצון להימנע מסיבוכים משפטיים דוגמת אלה שהחברה חווה כעת, עם המעבר של הארד לאורקל (Oracle), שבעקבותיו הגישה HP תביעה נגדו.

לפני חודשים ספורים, כאשר גייסה לשורותיה את דונאטלי, בכיר לשעבר ב-EMC, הצליחה HP לעשות זאת רק לאחר סיומן של שתי תביעות בשתי מדינות שונות בארצות הברית בנושא המעבר.

שבועיים לאחר פיטוריו של הארד, ב-6 באוגוסט השנה, שכרה HP את שירותיה של ספנסר סטיוארט (Spencer Stuart), חברת ייעוץ גדולה, המתמחה באיתור מנהלים בכירים, על מנת שתנהל את הליך החיפושים אחרי המנכ"ל הבא שלה. למרות זאת, הנהלת החברה בוחנת גם מועמדים נוספים.

יצוין, כי קתי לסג'ק, מנהלת הכספים של HP, עומדת בראשה כמינוי זמני מאז הדחת הארד, אולם לדבריה, אינה מעוניינת בתפקיד מנכ"ל החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים