אומניטלקום הטמיעה מערכת תזכור תורים אינטראקטיבית במכבידנט

מדובר במערכת VMS שפותחה בחברה וכוללת ממשק ישיר למערכת קביעת התורים של מכבידנט - רשת מרפאות השיניים של מכבי שירותי בריאות ● היא מאפשרת לקבל משוב אוטומטי מהנמען - ללא צורך באינטראקציה אנושית, וכוללת תסריט שיחה מורכב ובו הוראות הגעה, הדרכות למטופל לפני בדיקות, טיפולים, ניתוחים וכדומה

אומניטלקום השלימה פרויקט הטמעת מערכת תזכור תורים טלפונית אינטראקטיבית במכבידנט – רשת מרפאות שיניים מקבוצת מכבי שירותי בריאות. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם הוא מוערך בכמיליון שקלים בשנה.

מדובר במערכת VMS (ר"ת Voice Message Service) שפותחה בחברה וכוללת ממשק ישיר למערכת קביעת התורים של מכבידנט. כמו כן, היא מאפשרת ביצוע אוטומטי של שיחות יזומות לקהל המטופלים. המערכת משמשת לקבלת אישור הגעה לתור שנקבע ולעדכון בדבר שינויי תור, מידע רפואי חשוב נוסף לפני בדיקה, הוראות הגעה ועוד, כך שהמטופלים יכולים במהלך השיחה לבטל את התור, להגיע ישירות לשוחח עם הסניף או לאשר את התור.

מאומניטלקום נמסר, כי המערכת מטייבת ומייעלת את ניהול הזמן במוסד הרפואי, מקצרת זמני תגובה, פותרת את בעיית העומס הכבד על אנשי המנהלה ומאפשרת לפנות באופן יסודי ומהיר למספר רב של מטופלים בו זמנית. בנוסף, היא מאפשרת לקבל משוב אוטומטי מהנמען – ללא צורך באינטראקציה אנושית, וכוללת תסריט שיחה מורכב הכולל הוראות הגעה, הדרכות למטופל לפני בדיקות, טיפולים, ניתוחים וכדומה. בנוסף, ניתן לבצע באמצעותה, בין היתר, אימות אוטומטי של זהות המשתמש, להגדיר שלושה מספרי טלפון עבור כל מטופל, לעדכן רשומה של מטופל במהלך התזכור ולהפנות שיחות למוקד במקרה הצורך.

ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, אמר, כי "מרפאות רבות לא מתזכרות את כל התורים בגלל מגבלות כוח אדם. במרפאות אלה, אחוז המטופלים שלא מגיעים לטיפול גבוה וההפסד הכספי רב. המערכת הממוחשבת שהטמענו במכבידנט תורמת לחיסכון כספי ולאיכות השירות למטופל. ייחודיותה בכך שהיא פונה למטופל בשמו הפרטי ומבצעת מנגנוני חיוג חוזר מורכבים בכדי לקבל אחוזי תגובה אופטימליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים