כבר לא בניוז קורפ: מארק הארד, לשעבר מנכ"ל HP, הודח מהנהלת תאגיד התקשורת והבידור

הסיבה הרשמית להדחתו של הארד היא שמועמדותו לא הועמדה לבחירה מחדש ● הארד מסר בתגובה, כי "אני מעריך ומוקיר את ההזדמנות שניתנה לי לשרת בהנהלה של ניוז קורפ כדירקטור; החלטתי לנוע הלאה ולהתמקד בהזדמנויות עסקיות עתידיות אחרות" ● ניוז קורפ הוא תאגיד בבעלותו של רופרט מרדוק, הכולל אמצעי תקשורת מהמובילים בעולם

האישומים בהטרדה מינית ובדיווחי הוצאות אישיות כוזבים רודפים את מארק הארד גם לאחר שעזב את תפקיד מנכ"ל HP: תאגיד התקשורת והבידור ניוז קורפ (.News Corp) הודיע השבוע לבורסה בארצות הברית, כי החליט שלא להעמיד מחדש את מועמדותו של הארד לתפקיד חבר הנהלה.

בהודעה נכתב, כי "הארד לא ישמש כדירקטור לאחר אסיפת בעלי המניות השנתית, שתיערך ב-15 באוקטובר".

הארד מסר בתגובה, כי "ניוז קורפ היא חברה נהדרת וגדולה, ואני מעריך ומוקיר את ההזדמנות שניתנה לי לשרת בהנהלה שלה כדירקטור. החלטתי לנוע הלאה ולהתמקד בהזדמנויות עסקיות עתידיות אחרות".

ניוז קורפ הוא תאגיד הנמצא בבעלותו של איל ההון האוסטרלי רופרט מרדוק, וכולל אמצעי תקשורת מובילים ברחבי העולם, בהם רשת השידור פוקס (Fox) והעיתונים וול-סטריט ז'ורנל (Wall Street Journal), טיימס (The Times) הסאן (The Sun) ו-The Australian. בבעלותו של התאגיד נמצאת אף הרשת החברתית מיי-ספייס (MySpace), שעסוקה בחודשים האחרונים בשאלה כיצד לגרום לצרכנים לשלם על תוכן חדשותי וטלוויזיוני, כמו גם על סרטי קולנוע המשודרים באינטרנט.

תפקיד חבר ההנהלה בניוז קורפ היה היחיד שאותו מילא הארד, מעבר להיותו מנכ"ל HP, וזו שילמה להארד בשנתה הכספית האחרונה 231 אלף דולרים, חלקם במזומן וחלקם באופציות למניות. מניוז קורפ נמסר, כי לא מונה להארד מחליף.

הארד שימש בתפקיד מאז פברואר 2008. כשמונה לתפקיד, אמר מרדוק, כי "ניסיונו הטכנולוגי של הארד יעזור לניוז קורפ למצב את עצמה ולהביא לגידול בפעילות המקוונת שלה".

הדחתו של הארד מתפקיד חבר הנהלה בניוז קורפ מגיעה כחודש לאחר שהודח מתפקידו כמנכ"ל ונשיא HP, בעקבות האשמות של החברה, כי הגיש דיווח הוצאות שגוי, שבו הייתה מעורבת גם ג'ודי פישר, עובדת הקבלן שנשכרה על מנת לבצע עבודות עבור HP ואשר פוטרה מתפקידה. פישר האשימה את הארד שהטריד אותה מינית, אלא שבחקירה פנימית שנערכה על ידי ענקית הטכנולוגיה, בהוראת הנהלת החברה, לא נמצאו עדויות לכך. עם חשיפת הפרשה אישרה פישר את הדיווחים שלפיהם התביעה שלה נגד הארד יושבה, וכי מערכת היחסים ביניהם לא הייתה בעלת אופי מיני. כמה ימים לאחר מכן נודע, כי הסיבה לפיטוריה של פישר הייתה משום שהיא סירבה לקיים יחסי מין עם הארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים