דיווחים: מארק הארד עשוי לשוב ל-Teradata

הארד עמד בעבר בראש Teradata, כאשר זו הייתה חטיבה של NCR ● בעקבות השמועות על שובו עלה בימים האחרונים השער של מניות Teradata ביותר מ-11% ● מנהלי Teradata סירבו להגיב לשמועות על שובו האפשרי של הארד

מארק הארד, המנכ"ל הפורש של HP, עשוי לשוב ולהצטרף ל-Teradata – על פי ידיעות שפורסמו בסוף השבוע. מאז שנאלץ לפרוש מ-HP, בתחילת חודש אוגוסט, הקפיד הארד לשמור על פרופיל נמוך. מנהלי Teradata סירבו להגיב לשמועות על שובו האפשרי של הארד. הארד עמד בעבר בראש Teradata, כאשר זו הייתה חטיבה של NCR. בעקבות השמועות על שובו של הארד עלה בימים האחרונים השער של מניות Teradata ביותר מ-11%.

סטיב וונסטרפ, מנהל חברת הייעוץ Tillar-Wenstrup, העריך כי הארד לא ישוב ל-Teradata בעתיד הקרוב, אך לא שלל את האפשרות על הסף. "זה התחום הנכון וההזדמנויות לצמיחה רבות", על פי וונסטרפ. עם זאת, וונסטרפ ציין כי המשקיעים יאהבו אולי את שובו של הארד, אך העובדים עשויים לשמוח פחות – בשל המוניטין שיצא להארד כמקצץ הוצאות שאינו נרתע מפיטורין נרחבים. וונסטרפ הוסיף, כי יתכן מאוד שהארד לא ימהר למצוא לעצמו משרה חדשה. "כסף לא חסר לו ויתכן שהוא יעדיף לנוח זמן מה", אמר וונסטרפ.

ווינס ראסל, מנהל תיקי השקעות במשרד של Johnson Investment Counsel בדייטון, העריך כי סביר יותר שהארד ישוב ל-Teradata כחבר במועצת המנהלים מאשר כמנהל בפועל, משום שהחברה רשמה הישגים נאים בהנהגתה של ההנהלה הנוכחית.

מועצת המנהלים של Teradata מונה כיום שמונה חברים, ובחברה מבקשים להרחיב את מועצת המנהלים כך שתמנה עשרה חברים על מנת להבטיח ממשל תאגידי הולם – על פי דיווח שמסרה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) בתחילת השנה. עוד נכתב בדו"ח, כי Teradata שכרה את חברת הייעוץ Spencer Stuart כדי שזו תסייע באיתור מועמדים מתאימים לכהן במועצת המנהלים, בעקבות הפיצול מ-NCR. רבים מהחברים הנוכחיים במועצת המנהלים של Teradata מוכרים היטב להארד מימיו ב-NCR.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים