יו"ר קרן אתנה, אורי בן ארי, קורא לשר החינוך להקדים את ביצוע תוכנית תיקשוב המורים ל-2012

"בגלל השינויים הטכנולוגיים, תוכנית תיקשוב לא תהיה רלוונטית ב-2016", אמר בן ארי בטקס שנערך לחלוקת מחשבים ניידים ל-350 מורים ברעננה במסגרת פרויקט "מחשב נייד לכל מורה" שיזמה קרן אתנה ● עד כה השתתפו בפרויקט 5,000 מורים מ-180 ישובים בארץ

"תוכנית התיקשוב למערכת החינוך עליה הכריז שר החינוך, גדעון סער, היא רעיון מבורך – אולם המשרד חייב לעשות מאמץ ולסיים את הפרויקט ב-2012 – ולא ב-2016", אמר אתמול (ב') אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה. בן ארי אמר את הדברים בטקס שנערך ברעננה לרגל צירופה של העיר לפרויקט "מחשב נייד לכל מורה" שיזמה הקרן, ולחלוקת 350 מחשבים ניידים למורים ב-12 בתי הספר בעיר. הטקס נערך במעמד ראש עיריית רעננה, נחום חופרי, חברי הנהלת העיר, הנהלת משרד החינוך, חבר הכנסת זאב בילסקי – לשעבר ראש העיר רעננה, ומוזמנים נוספים.

"אנו מברכים את שר החינוך על החלטתו להקצות משאבים לתיקשוב, אולם בגלל השינויים והחידושים הטכנולוגיים התכופים, שר החינוך חייב לזרז את לוחות הזמנים של התוכנית, כי מורה שלא יצויד במחשב עד 2012 – יישאר מאחור. המחשבים כבר לא יהיו רלוונטיים", קבע בן ארי. הוא הוסיף, כי הטקס ברעננה נערך במלאת שלוש שנים להשקת הפרויקט, ואמר כי עד כה הצטרפו אליו 180 ישובים עם מעל ל-5,000 מורים. יצוין, שרעננה היא העיר הראשונה באיזור שרון שהצטרפה לפרויקט.

ראש עיריית רעננה, נחום חופרי, בירך את אורי בן ארי וקרא לו "איש חזון". הוא אמר, כי קיבל את ההחלטה להצטרף לפרויקט לפני כשנה, ולממן אותו בחלקו, עוד לפני שהיה ברור אם יהיו לו תורמים. "תוכנית 'מחשב נייד לכל מורה' משתלבת בחזון העירוני לשנת 2020, שהחינוך הוא מרכיב מרכזי בו", אמר חופרי. "קיום הטקס ערב פתיחת שנת הלימודים הוא אירוע מכונן בתולדות העיר והמחשבים שחולקו למורים הם המפתח לשילוב מלא של התיקשוב בחינוך". חופרי הודה גם לצוות ה-IT בעיר, בראשותה של המנמ"רית ענת ספקטור, שעמל ימים כלילות על מנת להכין את התשתיות הנדרשות לשימוש המורים במחשבים הניידים בבתי הספר.

מברכים נוספים בטקס היו יוסי וסרמן – מזכ"ל הסתדרות המורים, רוני דיין – מנהל אגף המיחשוב במשרד החינוך, ד"ר סולי נתן – מנהלת מחוז המרכז במשרד החינוך, עופרה דונסקי – יו"ר סניף הסתדרות המורים בשרון וקובי מלכין – מנכ"ל בנק מסד, שנמנה על התורמים לפרויקט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים