פרטנר: ההכנסות עלו ב-10.7%, הרווח הנקי עלה ב-1.7%
ההכנסות של החברה הסתכמו ב-1.676 מיליארד שקלים, לעומת 1.514 מיליארד שקלים ברבעון השני של 2009 ● הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-293 מיליון שקלים, לעומת 288 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד ● מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר: "הרבעון השני של שנת 2010 היה רבעון מרשים נוסף עבור פרטנר"
פרטנר תקשורת פרסמה היום (ב') את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של שנת 2010. ההכנסות של החברה הסתכמו ב-1.676 מיליארד שקלים, עליה של 10.7% לעומת 1.514 מיליארד שקלים ברבעון השני של 2009. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-293 מיליון שקלים, עליה של 1.7% לעומת 288 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2009. הרווח הנקי למניה עמד על 1.88 שקלים לעומת 1.85 שקלים ברבעון המקביל אשתקד, עליה זעירה של 1.08%.
במחצית הראשונה של השנה הסתכם הרווח של פרטנר ב-630 מיליון שקלים, עליה של 7.9% לעומת 584 מיליון שקלים במחצית הראשונה של שנת 2009.
ההכנסות של החברה משירותים עלו ברבעון זה ל-1.405 מיליארד שקלים, עליה של %3.3 לעומת 1.360 מיליארד שקלים ברבעון השני של 2009. עלייה זו שיקפה בעיקר את הצמיחה בבסיס המנויים הסלולריים בשיעור של כ-5.2%, וכן את העליה בצריכת שירותי הנתונים והתוכן אשר הסתכמו ב-150 מיליון שקלים.
הרווח הגולמי הרבעוני הסתכם ב-659 מיליון שקלים עליה של 11.69% לעומת 590 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הגיע ל-474 מיליון שקלים בהשוואה ל-434 מיליון שקלים ברבעון השני של 2009, עלייה של 9.2%.
עוד עלה מהתוצאות, כי 28 אלף מנויי סלולר חדשים הצטרפו לרשת אורנג' במהלך הרבעון השני של 2010. בסיס מנויי הסלולר של החברה בסוף הרבעון עמד על כ-3.096 מיליון וכלל בתוכו כ-2.26 מיליון מנויי "פוסט-פייד" ו-836 אלף מנויי "פרי-פייד".
מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, אמר בהתייחסו לתוצאות הרבעון, כי "הרבעון השני של שנת 2010 היה רבעון מרשים נוסף עבור פרטנר. אני מאוד שבע רצון מהגידול בהכנסות וב-EBITDA של החברה, שהינו תוצאה ישירה של מאמצי השיווק שלנו ושל יכולתנו להציע סל שירותים אטרקטיבי ללקוחותינו".
תגובות
(0)