איילה מיכלסון – מנכ"לית סייסנס ישראל ומנהלת המוצר והטכנולוגיה

מיכלסון מביאה יותר מ-20 שנות ניסיון בחברות הייטק מובילות, עם מומחיות בתהליכי סקייל למוצרים * בתפקידה החדש היא תוביל את האסטרטגיה, חדשנות המוצר והפיתוח בחברה

איילה מיכלסון, מנכ"לית סייסנס ישראל ומנהלת המוצר והטכנולוגיה הראשית של החברה הגלובלית.

איילה מיכלסון מונתה למנכ"לית סייסנס ישראל ולמנהלת המוצר והטכנולוגיה הראשית של החברה הגלובלית. החברה מספקת לאלפי חברות, בהן נסדאק (Nasdaq), זומאינפו (ZoomInfo) ו-אייר קנדה (Air Canada), את היכולת לבנות ולהטמיע אנליטיקות ותובנות עסקיות במוצרים ממוקדי לקוח,

בתפקידה בסייסנס תשלב מיכלסון את ניסיונה בתפקידים קודמים באסטרטגיה, מוצר, הנדסה, צמיחה ואנליטיקה כדי לקבוע את האסטרטגיה, החזון והחדשנות הטכנולוגית עבור פלטפורמת Sisense Embedded Analytics. היא תהיה אחראית על הובלת צוותי מוצר, שיווק מוצר, צמיחה והנדסה של סייסנס. בנוסף, היא גם תנהל את האתר (Site) של החברה בישראל.

מיכלסון מביאה למעלה מ-20 שנות ניסיון בייזום, בנייה וסקיילינג של מוצרים חדשניים בחברות טכנולוגיה גלובליות. לפני תפקידה הנוכחי שימשה כסמנכ"לית מוצר ב-גלואט (Gloat) וב-סימילארווב (Similarweb), בתפקידי ניהול בחברות כמו פריון, BMC סופטוורe וכמייסדת הסטארט-אפ שורום (Showroom).

"סייסנס נמצאת בתהליך משמעותי של צמיחה ושיפור החדשנות המוצרית, ואין לי ספק שאיילה תניע את סייסנס לשלב הבא בצמיחה שלה", אמר אריאל כץ, מנכ"ל סייסנס. "הניסיון שלה בתהליכי סקייל למוצר תואם את אסטרטגיית ההתרחבות של סייסנס לשוק המפתחים ולפיתוח חדשנות מוצרית לשנים הבאות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליובה

    כול הכבוד איילה , בהצלחה בעבודה והיתגשמוצ החזון שלך

אירועים קרובים