גרג וולף מונה למנכ"ל בית השקעות קוקירמן ושות'

מלווה מספר רב של חברות ישראליות בשנים האחרונות, לאחר שהחל את קריירת בנקאות ההשקעות שלו כמנהל בחטיבות בנקאות ההשקעות של גולדמן זאקס ושל מורגן סטנלי בניו יורק

גרג וולף, מנכ"ל קוקירמן ושות'.

בית ההשקעות קוקירמן ושות' הודיע על מינויו של גרג וולף למנכ"ל החברה. קוקירמן ושות' נחשב למוביל בישראל בתחום השקעות חוצות גבולות באמצעות רשת חזקה של משקיעים, תאגידים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם.

וולף מביא איתו יותר מ-23 שנות ניסיון כבנקאי השקעות, כולל ייעוץ במיזוגים ורכישות, הנפקות ציבוריות ופרטיות של חברות במגזרי הטכנולוגיה, המדיה והטלקום. וולף החל את קריירת בנקאות ההשקעות שלו בניו יורק, כמנהל בחטיבות בנקאות ההשקעות של גולדמן זאקס ושל מורגן סטנלי, והוא מלווה מספר רב של חברות ישראליות ב-14 השנים האחרונות. לאורך השנים, הוא ליווה עסקאות בהיקף של יותר מ-35 מיליארד דולר. הוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת שיקגו ותואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מאוניברסיטת וירג'יניה.

וולף יעסוק בכל ההיבטים הניהוליים של בית ההשקעות קוקירמן ושות', לרבות נושאי תפעול ופיתוח עסקי, היבטים אסטרטגיים, כמו גם ביצוע עסקאות של בנקאות להשקעות מתחילת התהליך ועד הסגירה.

קוקירמן ושות', שהוקם לפני 30 שנה, הוא בית ההשקעות הישראלי הגדול ביותר המעסיק שלושים מקצוענים בתחום הבנקאות להשקעות. החברה מספקת מערך מלא של שירותים, לרבות מיזוגים ורכישות, הנפקות פרטיות, הנפקות ציבוריות, Family Office ושירותי ייעוץ ללקוחות ישראליים וגלובליים. עד כה הייתה הפירמה מעורבת בעסקאות בהיקף של יותר מ-10 מיליארד דולר באמצעות צוות מימון תאגידים ((corporate finance הגדול בישראל, הכולל מומחים בתחום מדעי החיים, טכנולוגיה, ניו מוביליטי, קליימטק ונדל"ן.

"אני שמח להצטרף לצוות במטרה להרחיב עוד יותר את בסיס הלקוחות שלנו בשווקים בינלאומיים, כמו גם את עסקי המיזוגים והרכישות שלנו, בייעוץ הן לרוכשים והן למוכרים", אמר וולף עם מנויו. "מימון וגיוס הון הם מטבע הדברים עסקים גלובליים. הרחבת קשרי הלקוחות שלנו בעולם תמשיך להצמיח את פעילות החברה גם בישראל. בסביבת מימון מאתגרת כזו, עוד ועוד חברות צריכות למצוא שותפים אסטרטגיים בינלאומיים שיעזרו להן להגדיל פעילות. הצוות הרב-לאומי שלנו, הן בישראל והן במשרדינו בחו"ל, ממוצב בעמדה הטובה ביותר לסייע ללקוחותינו למצוא שותפים אסטרטגיים כאלה, להשקעה או לרכישה".

"לגרג ניסיון מקצועי עשיר במימון בינלאומי, בנוסף לרוח יזמות ורקורד של יצירת הכנסות שהוא מביא איתו", אומר אדוארד קוקירמן, יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ושות'. "אני בטוח שהלקוחות הבינלאומיים והישראלים שלנו ייהנו מההבנה העמוקה שלו בתהליכי מיזוגים ורכישות חוצי-גבולות, ומהרשת הבינלאומית הנרחבת שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים