איי.טי. נביגייטור הטמיעה מערכת טלפוניה בביטוח ישיר; היקף הפרויקט: כ-3 מיליון שקלים

הפרויקט כולל מערכת חדשה של אווייה המבוססת על IP TELEPHONY ● בין היתר, הותקנו מרכזיית אווייה מבוססת IP, מערכת AVAYA IVR ומערכת AVAYA CTI ● רענן סעד, משנה למנכ"ל בביטוח ישיר: "הפלטפורמה החדשה תאפשר לנו להעניק שירות מהיר ומקצועי ללקוחותינו"

איי.טי. נביגייטור סיימה בימים אלה פרויקט שדרוג מערכת הטלפוניה של ביטוח ישיר. המערכת החדשה מבוססת על פתרון של אווייה מקצה לקצה. היא הופעלה בכל מוקדי ביטוח ישיר, בכ- 400 עמדות נציגים ובעוד 400 עמדות בק-אופיס, ומסייעת לטיפול בשיחות נכנסות, מתן שירותים אוטומטיים, ניתוב חכם של שיחות, שיחות יוצאות, ניהול קמפיינים ועוד.

כחלק מהפרויקט, הותקנו רכיבים חדשים שיהוו קורת גג וירטואלית ויאחדו את כל המוקדים לכדי מוקד אחד. אלה כוללים מרכזיית אווייה מבוססת IP, מערכת AVAYA IVR, מערכת AVAYA CTI ועוד. כמו כן, כוללת המערכת יכולות שילוב מולטימדיה בפעילות המוקד – דבר שיאפשר ללקוחות לפנות דרך מייל, פקס או צ'ט. פניות אלה ינותבו אל נציגי השירות, בדומה לשיחות נכנסות.

המערכת החדשה של ביטוח ישיר מבוססת על פתרון NAV 360, שלטענת החברה מאפשר למנהלים בה לנהל בזמן אמת את האינטראקציות במוקד, תוך שילוב מבט של 360 מעלות, המשלב מידע עסקי ותפעולי מאוחד.

לדברי רענן סעד, משנה למנכ"ל בביטוח ישיר, "הפלטפורמה החדשה תאפשר לנו להעניק שירות מהיר ומקצועי ללקוחותינו". "כחברה שמבססת את הקשר שלה עם הלקוח באמצעות שיחות טלפון וקשרים אלקטרוניים", הסביר, "החשיבות של מערכת מתקדמת, בעלת פונקציונאליות רחבה וגמישה הינה בסדר עדיפות עליון".

נילי קציר, מנכ"ל איי.טי. נביגייטור, אמרה, כי הפרויקט נעשה תוך שיתוף פעולה בין המערכות השונות של החברה. לדבריה, "בכל יום שעובר, עולמות הטלפוניה והתוכנה הופכים לעולם אחד מאוחד, והידע והניסיון שלנו בשני תחומים אלה מאפשרים ללקוחותינו ליישם פרויקטים של Contact Center בצורה החלקה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים