שפת העיצוב Material Design מגיעה גם ל-Google Chat

לאחר ששולבה בשירותים השונים של מערכת Workspace, כמו אפליקציות Docs, Slides, Sheets ו-Drive, כעת מתעדכנת גם אפליקציית Chat

העדכון לפי עקרונות Material Design מגיע גם ל- Google Chat

מאז ש-Android 12 הביאה את הגירסה השלישית של השפה העיצובית שלה Material Design – ש-Material You הוא חלק ממנה – שילבה אותה גוגל בשירותים השונים שלה – הן באפליקציות אינטרנט והן באפליקציות לסלולר, שהן חלק ממערכת Google Workspace. אפליקציות כמו Docs, Slides, Sheets ו-Drive באינטרנט זכו לרענון עיצובי דומה בחודש שעבר, בעוד ש-Gmail קיבל אותו ביולי האחרון. כעת החלה גוגל לפרוס את ממשק המשתמש בקו העיצובי החדש עבור אפליקציית אינטרנט אחת נוספת של Workspace – ה-Chat.

השינויים שציינה החברה בבלוג של Workspace Updates דומים למדי לשינויים קודמים הקשורים ל-Material Design, כמו שינויים בתצוגת ההודעה הראשית, כפתור נושא חדש, הסרגל העליון ומקש הניווט השמאלי. בתוך כך, חלונית השרשור בתוך Chat, הן עבור Spaces והן עבור הודעות ישירות, מקבלת גם היא כמה שינויים. מנקודת מבט רחבה יותר, העיצוב החדש מביא איתו צבעים, פריסות וגופנים חדשים.

העדכון יהיה זמין לכל משתמשי Workspace, נוסף על משתמשי G Suite Basic/Business ובעלי חשבון פרטיים. הפריסה כבר החלה ב-13 באפריל, ותגיע לכל משתמשי Chat במהלך השבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים