נועה גדות – מנכ"לית Power In Diversity 

Power In Diversity הפועלת להגברת גיוון והכלה בקרב חברות סטארט-אפ בישראל ● גדות: "אני שמחה לתרום מניסיוני ולחבור לקרנות מובילות על מנת לחולל שינוי אמיתי בתעשיית ההון סיכון וההיי-טק".

נועה גדות, מנכ"לית יוזמת Power In Diversity.

נועה גדות מונתה למנכ"לית יוזמת Power In Diversity הפועלת להגברת גיוון והכלה בקרב חברות סטארט-אפ בישראל. היוזמה, המאגדת 75 קרנות השקעה ו-200 סטארט-אפים, מרכזת נתונים על השילוב של אוכלוסיות בתת ייצוג, לרבות נשים, חרדים, ערבים, בני העדה האתיופית, אנשים עם מוגבלויות, להט"בים ועוד, ומציעה כלים לפיתוח והטמעה בהיי-טק.

גדות היא בעלת ניסיון רב שנים בתחום היזמות והשיווק. בתפקידיה הקודמים כיהנה בתפקידי שיווק בכירים באסתי לאודר, לוריאל וקוקה קולה. כמו כן, ייסדה והובילה סטארט-אפ בתחום ה-Martech. בתפקידה האחרון שימשה ככתבת של אתר CTech, שבו קידמה את תחום היזמות הנשית. גדות היא בעלת תואר ראשון ושני במדעי הניהול ומינהל עסקים מאוניברסיטאות תל אביב ורייכמן.

עם מינויה אמרה גדות, כי "אני מתרגשת להצטרף ולהוביל יוזמה שכל כך קרובה לליבי. שנים רבות חוויתי את אתגרי הגיוון מהצד השני של המתרס האופרטיבי בחברות בינלאומיות, ואני שמחה לתרום מניסיוני ולחבור לקרנות מובילות על מנת לחולל שינוי אמיתי בתעשיית ההון סיכון וההיי-טק".

את היוזמה תוביל נועה יחד עם ד״ר גלית דשא, המנהלת המקצועית, בשיתוף היו״רים סיוון שמרי דהאן, שותפה מייסדת ב-Qumra Capital, וקובי סמבורסקי, שותף מייסד ב-Glilot Capital.

Power in Diversity הוקמה על ידי אלן פלד, שותף ומייסד ב-וינטג‘ פרטנרס, יחד עם קרנות מובילות בתעשייה ששותפות לפעילותה.

סמבורסקי ציין, כי "דווקא היום, אנחנו חייבים לפעול ביתר שאת למעם גיוון, הכלה ושוויון. בלעדיהם, לא תהיה קיימת תעשיית חדשנות. עשינו לא מעט בשנים האחרונות, אבל המלאכה שלפנינו עדיין רבה. אנחנו מצפים לקחת את היוזמה בהובלתה של נועה לשלב הבא, ולהשיק כלים נוספים שיעזרו לנו להגיע לעשרות חברות ולחולל תהליכים עמוקים במהירות רבה יותר כדי להביא לאימפקט גדול יותר על התעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים