הקסה מגייסת 20.5 מיליון דולר – הופכת תמונות מדו-ממד לתלת-ממד

הטכנולוגיה של הקסה, שעושה שימוש ב-AI, מאפשרת הפיכת תמונות דו-ממדיות לתאום דיגיטלי תלת-ממדי ואינטראקטיבי, שניתן לשלבו באתרי אינטרנט, ברשתות חברתיות וביישומי AR

מייסדי הקסה. מימין: רן בוכניק, יחיאל אטיאס ויונתן קלארק. 

הקסה (Hexa) הישראלית, אשר פיתחה פלטפורמת הדמיה וניהול נכסים בתלת-ממד, הודיעה כי סגרה סבב גיוס A בסך של 20.5 מיליון דולר מהמשקיעים point 72 ventures, Samurai Incubate, Sarona Partners, ו-HTC.

הטכנולוגיה של הקסה, שעושה שימוש ב-AI, מאפשרת הפיכת תמונות דו-ממדיות לתאום דיגיטלי תלת-ממדי ואינטראקטיבי של האובייקט בתמונה, כמו רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה, אופנה ועוד. את התאום הדיגיטלי שנוצר ניתן לשלב באתרי האינטרנט של מסחר, למשל, ברשתות חברתיות וביישומי AR. באמצעות העכבר/הסמן הצרכנים יכולים לצפות באובייקט מכל זווית. בנוסף לכך, הקסה מספקת אחסון, ניהול, הפצה וניתוח של המודלים שלקוחותיה יוצרים.

הקסה מאמינה שהאינטרנט יהפוך יותר ויותר לתלת-ממדי, וחללים אלו במטאברס צריכים להיות מאוכלסים באובייקטים בעלי ממדים, כמו ריהוט, תצוגות וסחורה, ושעמודי מוצר ישתמשו יותר ויותר בייצוגים תלת-ממדים, שיחליפו תמונות דו-ממדיות ותמונות ממוזערות מסורתיות.

בין עשרות החברות שמשתמשות כיום בפלטפורמת התלת-ממד של הקסה לייצור, ניהול ופריסה של נכסי תלת-הממד שלהן ניתן למצוא את מייסי'ס, לוג'יטק ואמזון. ניתן להטמיע את המודלים שנוצרו בכל דף אינטרנט, מדיה חברתית או מנוע משחקים באמצעות שורת קוד פשוטה. מודלי התלת-ממד נטענים במהירות כמו תמונות דו-ממדיות והופכים לאינטראקטיביים באופן מיידי.

יחיאל אטיאס, מנכ"ל ומייסד שותף בהקסה, מציין, כי "אנחנו משוכנעים שתוכן בתלת-ממד יהיה בלב ענף הקמעונאות, בין אם מדובר בקניות אונליין או אופליין, על כן חשוב לייצר את המודלים קלים לשימוש, זולים ומהירים, כדי להחזיר את ההשקעה. שיטות ישנות ליצירת נכסים באמצעות פוטוגרמטריה או סריקות לידאר (LiDAR) הן יותר יקרות ופחות מדויקות".

יהונתן קלארק, סמנכ"ל הטכנולוגיה ומייסד שותף בהקסה מוסיף, כי "לקחת ספריית מוצרים, להמיר אותה לתלת-ממד, לבדוק ולפרוס אותה זו משימה אדירה. עם זאת, טיפלנו ב"נקודות הכאב" עם פתרון מהיר, שניתן להרחבה, לבעיה מאוד ספציפית שכל מי שמוכר משהו במטאברס עומד להיתקל בה".

בעבר גייסה הקסה 1.2 מיליון דולר בסבב pre-seed ו-5.5 מיליון דולר בסבב seed, מה שמביא את סך הגיוסים של החברה ל-27.2 מיליון דולר. בחברה עובדים כיום כ-100 עובדים ברחבי העולם, העוסקים בהנדסה ופיתוח עסקי. הכסף שגויס יאפשר לחברה התרחבות נוספת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים