מטריקס תתפעל את ה-IT במכללה לשוטרים בסך של עד 100 מיליון שקלים

מטריקס תיתן שירות לכל ה-IT של המכללה, ויכלול החלפה של מרבית תשתיות המחשוב, כמו גם ניהול מלא של התשתיות והאפליקציות, תמיכה תפעול ● היא תחליף את טלדור מקבוצת וואן

המכללה הלאומית לשוטרים.

מטריקס זכתה במכרז להפעלה במיקור-חוץ ולשדרוג של מערך המחשוב והתשתיות במכללה הלאומית לשוטרים – כך הודיעה החברה היום (ב'). היקפו הכספי של המכרז עומד על עשרות מיליוני שקלים, ועד ל-100 מיליון, למשך 14 שנים. מטריקס מחליפה את טלדור מקבוצת וואן, שעשתה זאת מ-2012 ועד כה.

הפרויקט יכלול החלפה של מרבית תשתיות המחשוב של המשטרה במכללה, כמו גם ניהול מלא של כל התשתיות והאפליקציות. מטריקס תעניק שירותי IT לכל גופי המכללה, לרבות ניהול של 1,500 תחנות עבודה ותשתיות של הארגון, כמו גם שירותי תמיכה ותפעול – למערכות הארגון, למשתמשים, למחשבים, לאפליקציות ולמערכי התקשורת והסייבר.

אסף גבעתי, סמנכ''ל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים במטריקס.

אסף גבעתי, סמנכ"ל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים במטריקס. צילום: יח"צ

מטריקס תשמש בפרויקט כזרוע ה-IT של פוליסיטי מקבוצת G1 ושל שיכון ובינוי, שמפעילות את המכללה הלאומית לשוטרים. מהחברה נמסר כי "בעקבות הפרויקט תוכל פוליסיטי לבצע הכשרות יעילות ומקצועיות יותר, כדי לסייע למשטרה לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת להגדלת כמות השוטרים בכל הארץ".

המכללה לשוטרים – מהפרויקטים הגדולים של המשטרה

המכללה הלאומית לשוטרים נמצאת בסמוך לבית שמש, והיא מהווה אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר של המשטרה מאז הקמתה. מדובר במתחם גדול שהועברו אליו רוב בתי הספר לשיטור בארץ. במכללה פועל מרכז הדרכה מודרני, שהוקם ומתופעל על ידי פוליסיטי מקבוצת G1 ושיכון ובינוי, שקיבלו זיכיון להקמת המכללה ולהפעלת פרויקט ההדרכה למשך 22 שנים.

יש לציין שמטריקס כבר נותנת את שירותי ההדרכה במכללה, באמצעות ג'ון ברייס, גוף ההדרכה שלה. זאת, בעקבות מכרז שבו היא זכתה ב-2011, בהיקף של 185 מיליון שקלים ל-25 שנים. ג'ון ברייס היוותה חלק מקבוצת פוליסיטי, והיא מנהלת ומעבירה עשרות אלפי שעות הדרכה בשנה עבור משטרת ישראל במגוון נושאים: ניהול, משפטים, משאבי אנוש, מדעי התנהגות, בטיחות ועוד.

שמוליק שי, יו"ר פוליסיטי.

שמוליק שי, יו"ר פוליסיטי. צילום: עצמי

"החתיכה החסרה בפאזל"

שמוליק שי, יו"ר פוליסיטי, אמר כי "מטריקס היא החתיכה האחרונה שהייתה חסרה לנו בפאזל. נסייע לשפר את מערך ההכשרה של השוטרים בישראל. כעת, כל המערכים הטכנולוגיים והתשתיתיים מונחים במקום אחד, תחת המעטפת של מטריקס, שתספק מענה לכל סוגיה ובעיה, כמו גם לרצון להתפתח ולהשתדרג עוד בעתיד".

אסף גבעתי, סמנכ"ל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים במטריקס, ציין כי "נצעיד את המשטרה קדימה ונסייע לה להכשיר באופן מיטבי את הדור הבא של השוטרים בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נוסטרדמוס

    לא צריך להיות הקוסם מלובלין כדי לדעת שעוד שנתיים יתלוננו על התוצרים עוד 3 תגיע תביעה יהיה משפט 10 שנים ובינתיים משלמי המסים ישלמו על כלום

אירועים קרובים