אופן ווב רוכשת את ג'ינג האמריקנית תמורת 100 מיליון דולר

ג'ינג האמריקנית מציעה חוויית תוכן מותאמת אישית במגוון רחב של פלטפורמות תוכן דיגיטליות ● זוהי הרכישה השלישית של אופן ווב הישראלית בשנה האחרונה

נדב שובל, מנכ"ל ומייסד שותף של אופן ווב.

רכישה שלישית לאופן ווב בשנה האחרונה: החברה הישראלית הודיעה כי היא רוכשת את ג'ינג האמריקנית תמורת 100 מיליון דולר. באופן ווב אומרים כי הרכישה "תרחיב את היכולת של יוצרי התוכן לחזק את הקשרים עם המשתמשים ולהעניק חוויית תוכן מותאמת אישית במגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות".

אופן ווב פיתחה פלטפורמה לבניית קהילות באתרי תוכן, במטרה לייצר שיח ציבורי, בריא ואיכותי יותר. ג'ינג הניו יורקית הוקמה ב-2010 על ידי אריה מרגי, דיליפ ת'ז'מון ומט ת'ז'מון. החברה מעסיקה 60 עובדים, שיצטרפו כולם לאופן ווב ויועסקו ממשרדיה בתל אביב ובניו יורק. ג'ינג מציעה חוויית תוכן מותאמת אישית במגוון רחב של פלטפורמות תוכן דיגיטליות, כגון VICE Media והרפר קולינס. הפיתוח שלה, המבוסס על בינה מלאכותית, מאפשר לאתרי תוכן להמיר משתמשים ארעיים באתר למשתמשים קבועים.

באופן ווב אומרים כי הרכישה תאפשר לה להרחיב את בסיס המשתמשים שלה, שכולל כ-100 מיליון משתמשים פעילים מכ-1,000 אתרי תוכן משמעותיים, ובהם הניו יורק טיימס, הרסט ויאהו.

רכישת ג'ינג מצטרפת לשתי רכישות שאופן ווב ביצעה ב-2022: בדיוק לפני שנה, בינואר אשתקד, היא קנתה את הייב מדיה תמורת 60 מיליון דולר, ובאפריל את אדיולייק (Adyoulike), שמספקת פלטפורמה טכנולוגית לפרסום דיגיטלי, תמורת 100 מיליון. בנוסף, אופן ווב גייסה באוקטובר האחרון כ-170 מיליון דולר בסבב F – מה שהביא את הערכת השווי הכוללת שלה ל-1.5 מיליארד דולר.

"להמשיך ולבנות קשרים אישיים עם המשתמשים"

"רכישה זו מקרבת את אופן ווב להשגת היעד – להעניק לאתרי תוכן ומפרסמים את היכולת להתחבר למאות מיליוני משתמשים בכל פלטפורמה מקוונת שבה הם נמצאים, דרך העברת הודעות אישיות, מיילים, אתרי חדשות ותוכן, שיחות אינטראקטיביות ועוד", אמר נדב שובל, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה. לדבריו, "עם דעיכת השימוש בקוקי'ז, קריסת האמון במדיות חברתיות והשימוש הגובר של חברות בפילוח משתמשים, אתרי תוכן ומפרסמים צריכים לדבר עם המשתמשים שלהם באופן מותאם אישית. עם היכולות של ג'ינג אנחנו יכולים להמשיך לבנות ולחזק את הקשרים האישיים האלה, ולהעלות את הערך שאנחנו נותנים לאתרי התוכן".

ג'ף קופייצקי, מנכ"ל ג'ינג, אמר כי "יש לנו ולאופן ווב חזון משותף. ג'ינג מתמחה ביצירת הקהילות באתרי תוכן וביצירת חוויות חברתיות חדשניות ובטוחות. המומחיות שלנו היא בהענקת שירות מותאם אישית. כעת, כחברה אחת, נוכל להעניק חוויית שימוש שתענה על הצרכים של אתרי התוכן והמפרסמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים