"על ענף ה-IT למתן ולצמצם את הקיטוב"

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, בכנס eGov2023: "לנו, ענף ה-IT, כקהילה, כמגזר – יש תפקיד חשוב: ליטול חלק במהלך ממתן, לצמצם את הקיטוב, למזער את האווירה הנפיצה"

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

"השנים והחודשים האחרונים הפכו למאתגרים, כאשר גובה הלהבות בשיח הציבורי המתלהם – גדל. לנו, ענף ה-IT, כקהילה, כמגזר – יש תפקיד חשוב: ליטול חלק במהלך ממתן, לצמצם את הקיטוב, למזער את האווירה  הנפיצה. עליו למצוא ולפלס דרך משותפת – התעשייה והספקיות, הארגונים, לרבות אלה שבממשלה, אזרחים ולקוחות – כדי להתעלות מעל השיח הפוליטי", כך אמר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

גוטמן דיבר בפתח eGov2023, כנס המחשוב למגזר הציבורי ממשלתי. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים נערך היום (ה') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות אנשי IT ממגזר זה. את הכנס הנחה יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה, ופתח פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים.

לדברי גוטמן, "במהלך שני העשורים שאני מנהל את החברה התחלפו במדינה תשע ממשלות. אנו והמגזר הממשלתי-ציבורי רותמים את הטכנולוגיה יחד על מנת לעשות טוב יותר לציבור בישראל. אנו חלק מקהילה של משרתי ציבור ושותפים טכנולוגיים, אשר פועלים בצוותא במשך שנים ארוכות – ובהרמוניה. אנו עושים זאת בלא לתת לשיקולים זרים, פוליטיים –  להפריע לעשייה מפוארת אשר מלווה אותנו שנים".

מטריקס, אמר גוטמן, "היא שותפה טכנולוגית של המגזר הציבורי. אנשינו מכוונים גבוה, ומחברים טכנולוגיות ואנשים. רבע מפעילות החברה אצלנו היא בגופים מהמגזר הציבורי-ממשלתי, לרבות פרויקטים בעולמות התשתיות, התוכנה והחומרה. עוד אנו פועלים להגדלת הגיוון התעסוקתי, לרבות העסקת כ-1,500 נשים חרדיות במודיעין ובבית שמש. רכשנו את קמביום (Cambium) הפועלת מירוחם, לטובת הצרכים של ארגונים בדרום. עוד אנו פועלים לקידום מקצועני IT מהמגזר הערבי".

"אנו משקיעים רבות בגיוס ושימור עובדים", סיכם גוטמן, "תוך מימוש הסלוגן D בריבוע (דיגיטל ודטה) ו-C בשלישית (קלאוד-ענן, סייבר ועסקי ליבה – Core). השמים הם הגבול – כולל העננים אשר בתוכם. אנו רצים למרחקים ארוכים והעבודה עם ומול המגזר הממשלתי היא בליבת העשייה שלנו, עם שותפות ארוכת שנים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאור

    מוטי מרוויח היום 178,000 שקל בחודש. שכרו עתיד לעלות עד ל 200,000 שקל במהלך 2023 וזה עוד ***לפני*** מענק הישארות ובונוס שנתי. שיאן שכר בהייטק כבר כמה שנים טובות. מביא אין מטריקס להישגים-אין ספק. אבל, וזה אבל גדול, "צמצום קיטוב" בא גם דרך הכיס האישי ובדוגמא אישית ולא רק בדקלרציות.

  2. אלי ויסברט

    מר גוטמן היקר, המשך מתן שירותים לממשלה הזאת, הוא העצמת הקיטוב. רק עצירת השירותים חד צדדית עד לביטול הרפורמות שמשמעותן חיסול סמכויות הכנסת, והיעדר הגנה שיפוטית שיאפשרו לממשלה להתחמק מהתחייבויותיה כלפי תאגיד מטריקס והחברה האם פורמולה.

אירועים קרובים