שרתי PowerEdge החדשים של דל: AI, אבטחה וקיימות

השרתים מכילים את המעבדים החדשים של אינטל, דור 4 של מעבדי Xeon – לצד יכולות לשימוש יעיל באנרגיה, כדי לחסוך בעלויות

בין השרתים בקו החדש: Dell PowerEdge R760 - קרוב לפי שלושה יותר יכולות AI עם מעבד אינטל.

דל (Dell Technologies) חשפה 13 שרתים ממשפחת PowerEdge, המעניקים ללקוחות הארגוניים כוח מחשוב רב יותר – בדטה סנטר, בשירותי ענן ובמכשירי הקצה – תוך שימוש בפחות אנרגיה, בהשוואה לדגמים קודמים.

השרתים מכילים את המעבדים החדשים של אינטל, דור 4 של מעבדי Xeon – לצד יכולות לשימוש יעיל באנרגיה, כדי לחסוך  בעלויות.

לטובת המשתמשים בענן, ענקית ה-IT השיקה את שרתי Dell PowerEdge HS5610 ו-HS5620, המאפשרים פתרונות יעילים ומותאמים אישית לארגונים בעלי דטה סנטר גדול, הצורכים ניהול שירותי ענן. השרתים פועלים עם Dell Open Server Manager, מערכת ניהול מבוססת OpenBMC – המפשטת את הניהול של תשתית מרובת ספקים.

הדור החדש של השרתים מציע שדרוג בביצועים: כך, שרת PowerEdge R760 מספק קרוב לפי שלושה יותר יכולות AI עם מעבד אינטל, הכולל יכולות להאצת לימוד מעמיק של ענקית השבבים. השרת מציע גם גידול של 20% במשתמשי VDI וגידול של 50% במשתמשי SAP Sales & Distribution  בשרת אחד, בהשוואה לדור הקודם.

לפי ענקית ה-IT, תוכנת הניהול Dell monitoring כוללת רכיבים ושירותים חדשים, ההופכים אותה לפשוטה יותר: שירות בו התוכנה משלבת ניטור פרואקטיבי, למידת מכונה (ML) וניתוח, עם תצוגה מקיפה של השרתים, בכל מקום שבו הם נמצאים; חיזוי ביצועים של השרת מתקדמים, פעולות תחזוקה והדמיית וירטואליזציה חדשה; שירות המאפשר לשרתים להיות מוכנים להתקנה ומוגדרים מראש עם מערכת ההפעלה המועדפת על הלקוח; תוכנת hypervisor; תהליכים אוטומטיים וחכמים יותר ועוד.

בהיבט הקיימות, השרתים מציעים שיפור בשיעור של פי שלושה בביצועים בהשוואה לדור הקודם של השרתים עם מעבדי אינטל, וכך נדרש פחות שטח רצפה. הם כוללים רכיב בשם Smart Flow design, הנמצא בחבילת הקירור החכם, ומביא להגדלה של זרימת האוויר ולהפחתת עוצמת המאוורר בשיעור של עד 52% בהשוואה לשרתי הדור הקודם. הרכיב מאפשר ביצועי שרת חזקים יותר, כי נדרש פחות כוח  לקירור המערכות. רכיב נוסף מאפשר לנהל טוב יותר את יעדי היעילות והקירור, לפקח על פליטת פחמן ולהגדיר מכסות חשמל – בשיעור של עד 82% מהר יותר, כדי להגביל את צריכת האנרגיה הכוללת. כך, ארגונים יכולים לקבוע שימוש כולל בשרת, צריכת אנרגיה של מחשב וירטואלי ומתקנים, איתור דליפות במערכות קירור נוזלי ועוד.

בהיבט האבטחה, השרתים החדשים, ציינו אנשי דל, מאיצים את אימוץ תפיסת 'אפס אמון': המכשירים מאמתים גישה באופן קבוע, בהנחה שכל משתמש ומכשיר מהווים איום פוטנציאלי. לשרתים יש יכולת לאימות רב-גורמי לפני מתן גישה, לצד רכיבים מאובטחים ואימות של אבטחת שרשרת האספקה – מהתכנון ועד למסירה, כמו גם אימות קריפטוגרפי של רכיבים. השרתים, הוסיפו, נועדו להגן על מידע המצוי במנוחה, או בתנועה.

בהיבט התשלום, ארגונים יכולים לצרוך את השרתים כמנוי, באמצעות Dell APEX, לטובת גישה גמישה ומניעת העלויות הכרוכות בהקצאת יתר לצורכי המחשוב שלהם.

ראג'ש  פוהאני, סגן נשיא בדל לתחומי מחשוב עתיר ביצועים, מחשוב ליבה ושרתים, אמר לעיתונות הטכנולוגית בארה"ב, כי "בעולם מרובה העננים, אליו לקוחות ארגוניים עוברים – יש מורכבויות שהשרתים והכלים שהוצאנו כעת לשוק – נותנים להן מענה. הכלים של PowerEdge נועדו לפשט ולהפוך משימות ניהול לאוטומטיות, כדי להפחית את העומס של ניהול מערכות. הם יעניקו לארגונים החזר השקעה מהיר יותר לעומת דורות קודמים של שרתים, ומניבים יותר ערך בהיבטי הביצועים וההתמודדות למול עומסי העבודה – בהשוואה לתשתית חדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים