וואן שדרגה והעבירה לענן את מערכת הסאפ של מגדל

השדרוג נדרש בגלל הרגולציה ● אנשי וואן ומגדל ביטוח בחרו לצורך הפרויקט את הענן של AWS ● ההיקף הכספי מוערך ב-1.5 מיליון שקלים

תמי קול אוחנה, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל.

חטיבת CloudBuzz וחטיבת XacTech מקבוצת וואן טכנולוגיות, בשיתוף מחלקת ה-IT במגדל ביטוח, השלימו בימים אלה פרויקט לשדרוג מערכת הסאפ המרכזית של חברת הביטוח והעברתה לסביבת הענן של AWS. עלות הפרויקט, שנמשך שישה חודשים והסתיים באחרונה, מוערכת במיליון שקלים וחצי.

בשל היבטי רגולציה, נדרשה מגדל לשדרג את מערכת הסאפ המרכזית המשמשת אותה. חטיבת XacTech ב-וואן ביצעה את שדרוג המערכת לבסיס הנתונים החדש SAP Hana. לאחר מכן, חטיבת CloudBuzz ביצעה את המיגרציה של המערכת החדשה לסביבת הענן של AWS. סביבת ענן זו נבחרה לאור היכולת לתת מענה לדרישות החומרה של מערכת הסאפ, וכן לאור הגמישות שהיא מאפשרת בהקמת סביבות עותק זמניות. בנוסף, במגדל אומרים שהם השיגו באמצעותה חיסכון בעלויות לאורך זמן, שימוש בהקצאת משאבים דינמית לפי דרישה וזמן הגעה לשוק מהיר יותר, שהיווה יתרון משמעותי לאור הצורך לעמוד בתנאי הרגולציה.

תמי אוחנה קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל, אמרה כי "העברנו מערכת פיננסית בליבת הארגון לענן. זאת, בהתאם לדרישות הרגולטוריות והעסקיות, שחייבו מעבר למערכת משודרגת בזמן קצר. בחרנו ב-AWS כפלטפורמה, מה שגם קיצר בצורה משמעותית את התהליך וגם סיפק לנו ערך עסקי לטווח הארוך. אנחנו רואים ב-וואן שותף לעולמות הסאפ בענן, בפרויקט הזה ובכלל".

צבי גילינסקי, מנהל חטיבת CloudBuzz ב-וואן.

צבי גילינסקי, מנהל חטיבת CloudBuzz ב-וואן. צילום: יח"צ

צבי גילינסקי, מנהל חטיבת CloudBuzz ב-וואן, ציין ש-"יש יותר ויותר ארגוני אנטרפרייז שמעוניינים להעביר את מערכות הליבה שלהם לענן. חלק מהם נמצאים עדיין בשלבי בחינה וחלקם, כמו מגדל ביטוח, כבר ביצעו צעדים משמעותיים. השינוי הכרוך במעבר מערכות ליבה לענן הוא גדול, ואנחנו סבורים שהוא יקרה בקצב מהיר יותר, ככל שנראה עוד חברות חלוצות בוחרות בדרך זו. AWS הוא הענן שמאפשר את המעבר בצורה החלקה והיציבה ביותר, הן בהיבטי הליווי והתמיכה בלקוח והן בהיבטי הטכנולוגיה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גף

    עלק חיסכון... אמאזון תחלוב אותכם בעלויות ולא תוכלו לא לשלם... פראיירים.

אירועים קרובים