וראסיטי תשדרג ותתחזק את מערך ה-IT של הולמס פלייס בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, וראסיטי תהיה אחראית על כל מערכת בסיסי הנתונים מסוג אורקל של הרשת, תאפיין פרויקטים חדשים ותטפל בהיבטי תחזוקה ושדרוג בסיסי נתונים קיימים, במתכונת של 24/7 ● החברה אף תספק שירותי תמיכה עבור עשרות המשתמשים הפנימיים ב-IT של הולמס פלייס, בארץ ובעולם

וראסיטי תשדרג, תטפל ותתחזק את בסיסי הנתונים של הולמס פלייס (Holmes Place) בישראל ובשלוחות האירופיות של רשת מכוני הכושר. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, וראסיטי תהיה אחראית על כל מערכת בסיסי הנתונים מסוג אורקל (Oracle) של הרשת, תאפיין פרויקטים חדשים ותטפל בהיבטי תחזוקה ושדרוג בסיסי נתונים קיימים, במתכונת של 24/7. וראסיטי תספק שירותי תמיכה עבור עשרות המשתמשים הפנימיים ב-IT של הולמס פלייס, בארץ ובעולם.

רשת הולמס פלייס הוקמה על ידי שבעה אנשי עסקים בריטים שנמאס להם ממועדוני הכושר שבהם התאמנו. המועדון הראשון נפתח ברובע צ'לסי בלונדון, בשנת 1980. כיום מונה הרשת 77 מועדונים באירופה, מתוכם 19 בישראל.

רפי בורץ, מנמ"ר הולמס פלייס, אמר, כי "רצינו חיפשנו מקצועיות, יכולת לתת שירות מלא לבסיסי הנתונים של הארגון, תחזוקה שוטפת מרחוק או באתר הלקוח, כוננות 24 שעות ומענה טכני מקצועי מהיר למקרי תקלות".

גיא בהירי, סמנכ"ל וראסיטי, ציין, כי הם דואגים לזמינות האתרים של הולמס פלייס לא רק בישראל, אלא גם באירופה. "מדובר בפרויקט מורכב, בשל ביזור הסניפים במקומות שונים. אנו לוקחים אחריות כוללת על כל בסיסי הנתונים של החברה, ומספקים מענה כולל, משלב האיפיון דרך הקמת האתרים, ועד לתחזוקה ותמיכה מלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים